הכירו את HEAT: הכלי של אמריקן איירליינס להתמודדות עם סופות קיץ

מערכת HEAT מנתחת את כלל הנתונים הרלוונטיים בכל הנוגע לתנאי מזג האוויר ופועלת למניעת ביטולי טיסות. מאז החלה לפעול, מנעה כמעט 1,000 ביטלי טיסות.

אמריקן איירליינס פיתחה טכנולוגיה חדשנית אשר מאפשרת ללקוחותיה לטוס, גם כאשר מזג אוויר קשה משפיע על המוקדים הגדולים. הכלי החדש של אמריקן איירליינס Hub Efficiency Analytics Tool (HEAT) , מזיז באופן דינמי את לוחות הזמנים של הטיסות, כדי להבטיח שלקוחות, צוותים וכלי טיס ימשיכו לנוע גם כאשר מזג האוויר מאיים לשבש את לוח הזמנים.

HEAT , שפותחה בתוך אמריקן איירליינס, מבצעת אופטימיזציה של נתונים לגבי מזג האוויר, תפוסת טיסות, קשרי לקוחות וזמינות שערים, כמו גם כל אילוצי בקרת תעבורה אווירית או צוות.

צילום: יח"צ אמריקן איירליינס

לאחר מכן, אלגוריתם מתקדם שוקל את הנתונים הללו ומזיז את ההמראות והנחיתות הרלוונטיות. מומחים במרכז התפעול המשולב (Integrated Operations Center) – , משתמשים ב-HEAT כדי לעזור להימנע מתלאות מזג האוויר ושמירה על הפעילות, תוך כדי שהם מובילים את לקוחות החברה לדרכם מהר יותר, גם בזמן מזג אוויר קשה.

מאז הפריסה הראשונית שלו בשנה שעברה, HEAT מנעה כמעט 1,000 ביטולי טיסות.

"HEAT הוא כלי חדשני ורק יהפוך חכם יותר עם השימוש", אמר טימותי ניזניק, מנהל IOC Analytics באמריקן איירליינס. "בכל פעם שאנו מפעילים את HEAT, אנו מנתחים את התוצאות ומשלבים את הממצאים כדי שנוכל להמשיך ולשפר את האסטרטגיות והטכנולוגיה שעוזרות לשמור על הפעילות שלנו".

צילום: יח"צ אמריקן איירליינס

חברת Wizz Air משיקה תוכנית מבצעים חינמית למוצרים שעל המטוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן