בואו להתרגש! אירועי תרבות ברעננה שכדאי לזכור

קרדיט תמונה FREEPIK

כידוע, ברעננה מתקיימים מדי חודש ושבוע אירועים תרבות רבים, החל במופעי מחול, דרך סטנדאפ ועד למוזיקה קלאסית. המבחר העשיר מאפשר לכל אחד ואחת לבחור את המופעים המתאימים לטעמם האישי, בין אם בזוג, בחיק המשפחה או לבד. בשורות הבאות נביא סקירה של מספר אירועים ברעננה בחודשים הקרובים, שאותם כדאי לזכור.

מופע הסטנדאפ של נלי תגר

את נלי תגר אתם בוודאי מכירים מהופעותיה בטלוויזיה ובקולנוע, ועכשיו לראשונה היא תופסת את מקומה על הבמה עם מופע של סטנדאפ שאותו כתבה ביחד עם אמיר בן סירה. ב- 15 לספטמבר יעלה בעיר המופע המשוחרר והמצחיק מאוד, ללא צנזורה או דמויות, שבו נלי מספרת על חיי המשפחה והזוגיות, היחסים עם אמא, על עיתון הארץ ועוד שורה ארוכה של נושאים, והכל בלשון מושחזת.

דבש ניגר…

שלושה ימים לאחר מכן, ב- 18 לספטמבר, יעלה המופע המוזיקלי הנוסטלגי והמרגש – דבש ניגר. זהו מופע בכיכובם של ששי קשת, קובי אריאלי והחזן שי אברמסון, המציג שירים, זיכרונות וסיפורים מתוקים ומרכשים. השלישייה בבימויה של שלומית טריגר הגואל תבצע מגוון שירים יידיש בתרגום סימולטני לעברית ורוסית, עם תזמורת בניצוחו של אלדד שרים.

רוק קרן שפלר – מושקט

נקפוץ כמה חודשים קדימה אל תוך החורף ונגלה את המופע שייערך ב- 11 לדצמבר במועדון הסלון, חלק מסדרת הג'אז. המופע בסגנון מחזמר עם הרכב ג'אז משובח יציג את הסיפור המרגש של קרן שפלר, מאמנת אישית, עורכת דין וזמרת, על כל ההפתעות, ההצלחות, המפגשים האנושיים וההצלחות בדרך למימוש אישי.

העונה החדשה של סימפונט רעננה

כמו בכל השנה, גם בעונה הזו מתכננת סימפונט רעננה להעלות שורה ארוכה של מופעים, עם מיטב האמנים הצעירים והמוכרים בעולם המוזיקה הקלאסית. כך למשך, באוקטובר יתקיים מופע הפתיחה של העונה בניצוחה של קרן גרליצקי ועם הרקדנית רותם וייסמן, נתאי צרי על הכינור וגל הוכבר על כלי ההקשה. מופע הבכורה נקרא קונטקט – יצירה לרקדנית ומתופף שהלחינה קרן גרליצקי, ויכלול גם את קונצ'רטו לכינור מס' 1 ברה מז'ור, אופ. 19 מאת פרוקופייב, ואת סימפוניה מס' 5 במי מינור, אופ. 64 מאת צ'ייקובסקי.

עוד מופע שיעלה מעט לאחר מכן, בחודש נובמבר, הינה מנדולינה וגיטרה בניצוחו של עדו ארד, עם ויקי ראובן על המנדולינה ואדם לוין על הגיטרה. בליווי התזמורת יבוצעו קונצ'רטו לגיטרה ומנדולינה מאת אבנר רודמן, קונצ'רטו לארנחואז לגיטרה ותזמורת מאת רודריגו, וסימפוניה מספר 9 בדו מז'ור, ד' 944 "הגדולה" מאת שוברט.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן