האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' נפתחת מחדש, לראשונה מאז הקורונה

האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' נפתחת מחדש, לראשונה מאז הקורונה; האטרקציה כוללת: חווייה רב-חושית, מסע אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם

חדשות משמחות! לאחר הפסקה ארוכה של למעלה משנתיים מאז פרוץ מגפת הקורונה חוזרת לפעול במלוא המרץ האטרקציה האהובה 'מעלית הזמן בירושלים' ומזמינה את הקהל הרחב במהלך חודש אוגוסט, הורים וילדים וכל בני המשפחה להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם.

האולם כולל 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

"אנחנו בהתרגשות שיא. שמחים סוף סוף לחזור לפעילות לאחר שנתיים ויותר של הפסקה", אומר אילן רותם מנכ"ל מעלית הזמן, "לקח לנו זמן אבל רצינו שהכל יהיה מוכן כדי לקלוט את הקהל הרב המגיע בחודש אוגוסט.

האטרקציה מעלית הזמן בירושלים משלבת בין חדשנות טכנולוגיה והסיפור של ירושלים ומעניקה לצופה חוויה עוצרת נשימה. המיצגים מוקרנים באולם חדיש הכולל מסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, כסאות מותאמים ונוחים, כל אלו יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג.

לפני הקורונה חגגנו נתון של 120 אלף מבקרים בשנה. וכעת אנו מצפים למספרים גבוהים יותר. האטרקציה היא הזדמנות מעולה למי שמחפש להימלט מהחום של אוגוסט. אני מזמין את הקהל הרחב מכל רחבי הארץ, לעלות לירושלים ולבלות באטרקציה עם כל המשפחה".

צילום: מעלית הזמן בירושלים 

מעלית הזמן – מסע מרתק אל סודות העיר D2 – מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו.

בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה – שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.

לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום.

בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.

אורך: 30 דקות מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

קפסולת העתיד – מסע בגוף האדם בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים?

את התשובות לכל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. אורך: 25 דקות. שפות: עברית וערבית. (אין אפשרות לכסאות נייחים)

מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון הסגור) ירושלים. שעות פתיחה במהלך חודש אוגוסט ( החל מ8.8) – א'-ה' 10:00-21:20 ובימי שישי מ-10:00-14:00. שבת סגור.

הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג .
עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪ לרוכשים דרך האתר.

יש להגיע 15 דק' לפני השעה היעודה לצפייה בסרטון בטיחות. הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי/חיילים/סטודנטים בהצגת תעודה.

האוכמניות של ״כרמל ברי" – פירות היער שמשגעים את ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן