האוכמניות של ״כרמל ברי" – פירות היער שמשגעים את ישראל

בשנים האחרונות יצא לכולנו להיכנס לסופר ולראות פירות יער טריים, ולשאול את עצמנו מאיפה הם מגיעים? ואיך למרות עליית המחירים הכללית אשר פוקדת אותנו – מצליחים לשמור דווקא מוצרים אלו במחירים שפויים?

התשובה לשאלות הללו, מתחילה בכך שבמשך עשרות שנים רבות לא הצליחו לגדל בישראל אוכמניות איכותיות וטעימות – עקב תנאי האקלים הקשים באזור.

אך בשנים האחרונות המצב השתנה, כאשר חברת ״כרמל ברי״ הצליחה לגדל את האוכמנייה הכחולה, המיוחדת והעסיסית שלה, בעזרת יעוץ ממושך עם גדולי המומחים בתחום בעולם – אשר הגיעו יחד למסקנה שאפשר לגדל בישראל את הזן האוסטרלי של האוכמניות בעזרת הטכנולוגיה הנכונה.

וכך, בשנת 2018 רכשה החברה רישיון בלעדי לגידול אוכמניות כחולות מהזן האוסטרלי – הידועות בטעמן העשיר, זאת תוך הליך גידול קפדני וללא שימוש בכימיקלים לאורך כל הליך הגידול.

בימים אלו, עוסקת החברה בהשקעה והתרחבות תשתיתית – כאשר היא מוסיפה כ-70 דונמים נוספים של שטח גידול, אשר מצטרפים ל120 הדונמים הקיימים כיום בשדות שלהם. מהלך אשר נועד במטרה למנוע מחסור של סחורה בעונה ולשמור על מחיר נגיש לצרכן הישראלי.

צילום: יח"צ

לאחרונה ניתן היה לפגוש את המותג בכנס הHR הגדול בגני התערוכה (״וועידת ישראל למשאבי אנוש״) – שם הציגו חברות שונות את המוצרים שלהן לרווחת עובדי חברות ההייטק, כאשר ״כרמל ברי״ הציגה בוועידה חבילות שי ייחודיות והצעות אקסקלוסיביות לחברות ההייטק, במטרה לאפשר לעובדיהן להנות ממגוון עצום של פירות יער טעימים ובריאים, אשר גדלים בישראל ותומכים בתעשייה המקומית.

נציין גם כי מעבר לאוכמניות החברה מספקת סוגים רבים מאוד של פירות יער לצרכן: תות שדה – מזן רפאל, בפותח באופן בלעדי ל"כרמל ברי". פרי מתוק, גדול, קשיח, קריספי ומבריק.

פטל אדום – ידוע בטעמו המתוק, עשיר בסיבים תזונתיים ובויטמין C. פטל שחור – טעם יותר חמוץ, מלא בנוגדני חמצון. דובדבנים אדומים – מתוקים ואיכותיים.

ב"כרמל" מגדלים גם את דובדבן מזן "וישניה", פרי חמוץ וייחודי, הזוכה לאהדה ולביקוש בעונה. גולדן ברי – פרי המוגדר כ"סופר-פוד". יש המכנים אותו "תות הזהב" בשל צבעו הצהוב-כתום וצורתו הייחודית. עמוס בסיבים, נוגדי חמצון וויטמינים.

גוג'י ברי – פרי המוגדר כ"סופר-פוד", מכיל כמות גבוהה של ויטמינים ומינרלים, מסייע לירידה במשקל. רימונים – גרעיני רימון קלוף, אחד משבעת המינים בהם התברכה ארץ ישראל, וכמובן את האוכמניות של "כרמל ברי" – עגולות, כחולות ומלאות בויטמינים ומינרלים, מהזן האוסטרלי האהוב על הישראלים.

צילום: יח"צ

בשורות משמחות: הבלייז הירושלמי נרכש וייפתח מחדש ביום שני הקרוב 1.8.2022

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן