ליבנת אלבו מודיעה: יוצאת לדרך חדשה | כל הפרטים

ליבנת אלבו כותבת: "יוצאת לדרך חדשה!! זו לא סתם כותרת – אלא רגע בחיים שבו אני מרשה לעצמי לפרוץ את הגבולות של עצמי. הגעתי לשלב שבו הבנתי שאין לי מה לבזבז את עצמי על דברים שלא מעוררים אותי, שלא מניעים אותי לפעולה.

מצאתי את עצמי מתגעגעת לעשייה שבה אין מספיק זמן בשעון ואנרגיות של אדרנלין מתדלקות לי את הנפש עד השעות הקטנות של הלילה.

"המחשבה הייתה ארוכה-ההחלטה מיידית. החלטתי לשחרר עוד שלב בחיי ולהעביר את העסק המצליח "חתונה לבנה" לאחותי אפרת, שמלווה אותי מתחילת הדרך וחייה ונושמת את המקום. יצא מצב אידיאלי שבו הפרויקט המרגש הזה שמאפשר לנו ללוות נשים ולהעצים אותן ביום המאושר בחייהן- נשאר במשפחה.

אין לי ספק שאפרת תייצר רגעים שמחים, שמלות מטריפות, חוויה מפנקת שעוטפת אתכן בבדים איכותיים ויצירתיות אין קץ על הצד הטוב ביותר שיש לתחום הזה להעניק לכן. אני מאחלת לך אחותי אהובתי, את כל ההצלחה שבעולם! אני מאמינה בך יותר מכל וזו זכות עבורי לתת לך את המפתח להצלחה האישית שלך.

"ומכאן מה קורה איתי? אחזור לכותרת… ימי הקורונה השביתו אותי לבית לשנה וחצי לראשונה בחיי. מצאתי את עצמי נחה ללא רגשות אשם. ללא תחושת FOMO ועם יכולת להתמודד עם השקט. ובתוך הדממה מצאתי את עצמי מפתחת עשייה שעושה לי טוב. כזו שתאפשר לי ללכת לים ולטייל בטבע ולעבוד בזמן שיש לי.

למדתי שהגיל שלי הוא רק מספר – כי אני אחרי עשרות או מאות גלגולים והנפש שלי היא כשל ילדה שיכולה להיות כל מה שהיא תחלום עליו. בזה הרגע אני בוחרת להתחיל מההתחלה.

צילום: יח"צ

כעת, יצא הבושם החדש שלי, השישי במספר! כזה שלא מתנצל ולא מסתתר. "ליבנת אלבו" שמו. בושם יוניסקס שמדבר לכל המינים והסוגים. ריח עוצמתי, רך ומלטף.

ריח שעשוי מתמצית טהורה של מאסק אמיתי, נגיעת עץ ש תחזיר אתכם בזמן לניחוחות אירופאים, מגנוליה, אגוזים שונים ושילובי ריחות שנבחרו בקפידה כדי להפיק בושם חושני וסקסי – EXTASE – שילהוב יצרים – טירוף חושים! זה הריח שלי – זו אני – זו תמצית חיי בבקבוק.

ההשקה של הבושם הראשון על שמי – מבטאת את העשור האחרון שבו מילאתי את הנפש שלי בלימודי העשרה, בעיסוק במודעות עצמית, קואוצ'ינג, אימון אישי במערכות יחסים, אקסס בארס, תטא הילינג, ריוורסינג, סדנאות משנות חיים של אלון אולמן וטוני רובינס, NLP, רייקי ועוד…

צברתי כל כך הרבה ידע וניסיון שאני מרגישה שאם לא אוציא מעצמי החוצה – אשתגע! הייעוד שלי מאז ומעולם הוא להיות במגע עם אנשים, לחשוף את הנפש ולעבד אותה. אם בעבר עיצבתי אופנה, היום אני בוחרת לעצב אנשים.

כחלק מהתהליך זכיתי לליווי מלא מאופיר הלפרין שמכין אותי לפרויקט האדיר הזה שהופך לי את הבטן ומחייה לי את הנשמה ובתוך חודשים ספורים – אצא לסדרת הרצאות שבה אספר את סיפור חיי האישי, הפנימי והעמוק ביותר שלי.

זהו רגע מכונן בחיי בו אני מבינה שאין לי מה להסתתר מאחורי שמות. ליבנת אלבו זו אני. ויש לי כל כך הרבה להציע.

יצאתי לדרך!
ליבנת".

מקלובה עוף ובורגול: המנה החגיגית מהמטבח הערבי עם טוויסט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן