מחפשים ארוחה קלילה ומהירה להכנה בקיץ? נסו סנדוויץ' פסטרמה בטעם אווז!

קרדיט תמונה: FREEPIK

הקיץ כבר מזמן איתנו והימים בהחלט חמים ודי מעיקים. זה לא אומר שהפסקנו לאכול, כמובן, אבל בדרך כלל אנשים מעדיפים ארוחות יותר קלילות שלא מכבידות על הבטן. אחת האפשרויות החביבות והטעימות ביותר היא להכין סנדוויצ'ים עם פסטרמה, מאכל מוכר ואהוב מאוד על ילדים ומבוגרים כאחד, שגם מממשיך להתפתח בטעמיו המגוונים.

פסטרמה בטעם אווז – טעים להכיר

למעשה, הפסטרמה היא מאכל די קדום שמקורו עוד מלפני אלפי שנים, כאשר המציאו דרך מיוחדת לייבוש ושימור בשר באמצעות לחיצה ודחיסה. עם הדורות הדרכים השתכללו, עד שמאכל זה קיבל את שמו בטורקיה, מהמילה בסטרמה שמשמעו דחיסה או לחיצה. כמובן שבימינו את הפסטרמה מכינים במפעלים תחת הקפדה רבה על ניקיון ואיכות, ועוד ממשיכים להתחדש בטעמים.

דוגמא טובה לכך מהווה חברת "עוף טוב" שמתכוונת לצאת ממש בקרוב עם סדרה של פסטרמות בטעם אווז. מדובר בפסטרמות המגיעות במגוון טעמים ותיבולים המתאימים לחיך הישראלי, ובהתאם לערכים של "עוף טוב" המזון מוכן מעופות שגודלו ללא אנטיביוטיקה, תחת תנאי השגחה קפדניים, מה שמאפשר לקבל את ערכי התזונה האופטימאליים מבחינת חלבונים, ויטמינים ומינרלים. כמובן שגם הטעמים של הפסטרמות מהווים חגיגה לחיך ומתאימים במיוחד לימות הקיץ, למי שרוצה להכין ארוחה קלילה ומשביעה.

סנדוויצ'ים – המזון המשפחתי לקיץ

זה לא רק בגלל הרצון לשמור על מראה חטוב לבריכה או לים. בקיץ אנו מעדיפים לאכול פחות ומרגישים הרבה יותר כבדים ועייפים אחרי ארוחה גדולה. אז כאן נכנסים לתמונה סנדוויצ'ים עם פסטרמה, שכאמור יכולים גם לחדש ולהפתיע בטעמים כפי שמוכיחה חברת עוף טוב.

כך למשל, אפשר להכין סנדוויץ' מפואר משתי פרוסות של לחם כוסמין, שיפון או חיטה מלאה, עם ממרח המוכן ממיונז בתיבול של עירית ומעט צ'ילי יבש. מעל למיונז מניחים פרוסה, שתיים או שלוש של פסטרמה אווז ומוסיפים לפי הטעם פרוסות דקות של מלפפון, עגבניה וחסה. אפשרות נוספת היא להכין צנימים שטיגנתן לזמן קצר עם שום ושמן זית, אולי קצת פחות מזינים אבל יותר קלים על הבטן לעומת לחם. על הצנימים אפשר למרוח מה שבא לכם, למשל ממרח פלפלים, ושוב להניח כמה פרוסות פסטרמה שרוצים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן