לכבוד חג השבועות מחלבת משק צוריאל מרחיבה את סדרת מוצרי העיזים

חגיגת שבועות במשק צוריאל: לכבוד חג השבועות מחלבת משק צוריאל מרחיבה את סדרת מוצרי העיזים ומשיקה 6 גבינות עיזים חדשות. גאודה עיזים, תום עיזים, תום עיזים ביין, סנט מור עיזים מפוחמת, ובמהדורה מיוחדת 'מה-עז כמהין' ו'מה-עז שום שמיר'.

לכבוד חג השבועות, מחלבת משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים עם 6 גבינות חדשות. משק צוריאל משיקה גבינות העשויות מחלב עיזים, המיועדות בעיקר לפריסה ולהגשה בפלטת גבינות מהודרת או לאפייה ובשול במאכלים חגיגיים המתאימים לשולחן החג.

בין הגבינות החדשות בסדרת העיזים של מחלבת משק צוריאל: גאודה עיזים, גבינת תום עיזים, גבינת תום עיזים ביין וסנט מור עיזים עם ציפוי פחם אשר יצטרפו לסדרת העיזים הקיימת. בנוסף, 2 גבינות מה עז טעמים במהדורה מיוחדת לכבוד החג: מה-עז כמהין ומה-עז שום שמיר.

בין הגבינות אשר מציעה מחלבת משק צוריאל לחג השבועות: גבינת גאודה עיזים 30% – גבינת גאודה הקרויה על שם העיר "חאודה" שבדרום הולנד, ידועה כגבינת חלב בקר הולנדית. בגרסתה המחודשת של משק צוריאל, גבינת הגאודה מיוצרת מחלב עיזים משובח. תהליך ההמלחה שלה מתבצע במי מלח בלבד.

גבינת תום עיזים ותום עיזים ביין 28%- גבינה חצי קשה אשר מקורה בצרפת. גבינה שבייצורה מתבצע תהליך של הוצאת נוזלים וייבוש עם המלחה חיצונית. גבינת תום עיזים ביין היא גבינה שהושרתה למשך כחודש וחצי ביין אדום, לרוב ביינות מרלו וקברנה. בדרך זו הגבינה סופגת את הטעם הייחודי וארומה של היין.

צילום: משק צוריאל

סנט מור עיזים עם ציפוי פחם 25%- מקורה של גבינת הסנט מור הוא בצרפת. סנט מור היא גבינת עובש לבן בצורת גליל שהחלק הפנימי שלה רך בעוד שקליפתה קשה יחסית. גבינת הסנט מור של משק צוריאל מיוצרת מחלב עיזים ומצופה פחם אשר שומר על טעמיה ומרקמה הייחודיים.

גבינות מה עז כמהין ומה עז שום שמיר 9% במהדורה מיוחדת לשבועות- גבינת מה עז הינה גבינה בגליל גבינת מחלב עיזים, המתאימה למגוון רחב של שימושים, בניהם: פשטידות, מאפים, כריכים, תוספת לסלטים ופיצות.

לכבוד חג השבועות, סדרת הגבינות הורחבה והושקו שני טעמים חדשים המשתלבים מעולה עם טעמו הייחודי של חלב העיזים: מה עז בטעם כמהין ומה עז שום-שמיר.

כלל הגבינות של משק צוריאל יוצעו במדפי המקררים בשלל רשתות השיווק באריזות של 150-160 גרם. המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.

משק צוריאל הוא מותג בוטיק המגיע מרקע שורשי ואותנטי, בעל וותק וניסיון רב בעולם גבינות הפרימיום, המתמחה במוצרים מחלב עיזים.

המותג למשק צוריאל מגוון רחב של מוצרים מחלב עיזים, בקר ותחליפי חלב הכולל בין השאר גבינות עיזים, פטה, בולגריות, צפתיות, חלב ויוגורט עיזים, חלומי, גבינות לאפייה כתבור וטבורוג, גבינות מיוחדות ומשקאות סויה ושקדים.

חברת רנדי בע"מ מוציאה ריקות על המוצר: חמאת בוטנים 1.8 ק"ג

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן