שרת התחבורה מירב מיכאלי אירחה היום עשרות שגרירות ושגרירים בתערוכת EcoMotion

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי אירחה היום עשרות שגרירות ושגרירים בתערוכת EcoMotion.

״ישראל צריכה לשחק תפקיד מרכזי בהבאת היתרונות הטכנולוגיים בתחום התחבורה למזרח-התיכון. שיתוף הפעולה שלנו עם מדינות האזור היה מבוסס יותר מדי זמן רק על איומים משותפים, וכיום הוא מבוסס גם על הזדמנויות ואפשרויות משותפות, אני מלאה באופטימיות לעתיד טוב יותר.״

היום ביקרה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים בתערוכת EcoMotion של המנהלת לתחבורה חכמה במשרד התחבורה. במהלך הביקור הוצגו בפני השרה מיזמים ופרוייקטים תחבורתיים מגוונים.

השרה הזמינה לביקורה בתערוכה למעלה מ-30 שגרירים ושגרירות וצוותים דיפלומטיים והציגה בפניהם בגאווה את תעשיית התחבורה בישראל.

עוד הוסיפה השרה בנאומה: "סביב מיזמי התחבורה החכמה שלנו כאן בישראל נוצרה קהילה חדשנית ופורצת גבולות – קהילה של למעלה מ-600 חברות סטארט-אפ ולמעלה מ-13,000 יזמים ויזמיות, מהנדסים ומהנדסות ומפתחים ומפתחות שכולןם חולמות ועושות.

ישראל היא מרכז עולמי לתחבורה חכמה. מתוך 220 מיליארד דולר שמושקעים בAutoTech ובחדשנות ב-10 השנים האחרונות, 25 מיליארד דולר הגיעו לכאן. תחשבו על זה – למעלה מ-10% מההשקעה הגלובלית בתחום זה הושקעו במיזמים בישראל.

ישראל צריכה לשחק תפקיד מרכזי בהבאת היתרונות הטכנולוגיים בתחום התחבורה למזרח-התיכון. שיתוף הפעולה שלנו עם מדינות האזור היה מבוסס יותר מדי זמן רק על איומים משותפים, וכיום הוא מבוסס גם על הזדמנויות ואפשרויות משותפות, אני מלאה באופטימיות לעתיד טוב יותר", אמרה השרה מיכאלי.

בדרך לעצמאות אנרגטית: קבוצת "תדמיר שיאון אנרגיה" חתמה על הסכם שיתוף פעולה מיוחד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן