מהיום, הלקוחות מחליטים כמה לשלם עבור שדרוג! שירות חדש ללקוחות החברה – אל על :Upgrade, מכרז המאפשר לשדרג את חוויית הטיסה למחלקות היוקרה – פרמיום או עסקים – במחיר משתלם יותר.

בוחרים את סכום השדרוג, משתתפים במכרז, ואם עומדים בקריטריונים ובתנאים המסחריים – יכולים ליהנות מחוויית טיסה במחלקות היוקרה של אל על.
שירות אל על Upgrade מאפשר ללקוחות אשר רכשו כרטיס טיסה במחלקת התיירים או הפרמיום, להחליט באיזו עלות הם מעוניינים לשדרג את הכרטיס, להשתתף במכרז ייעודי, ואם יעמדו בקריטריונים ובתנאים המסחריים, ליהנות מחוויית טיסה מפנקת במחלקות היוקרה של אל על.
איך זה עובד? לקוחות שרכשו כרטיס טיסה לאחד מיעדי אל על הישירים, יקבלו בטיסות נבחרות אפשרות להגיש הצעה בסיום ההזמנה. בכל הטיסות ניתן להגיש הצעה לשדרוג למחלקת עסקים, ובטיסות המופעלות במטוסי הדרימליינר 787 ניתן להגיש הצעה לשדרוג גם למחלקות הפרמיום והעסקים.


הסכום המוצע לשדרוג הוא לפי בחירת הלקוחות המשתתפים במכרז, ממחיר סף מינימלי אותו קבעה החברה ובטווח מחירים המשתנה בהתאם ליעד הטיסה ולזמינות המושבים. הגשת ההצעה תתאפשר בסיום תהליך רכישת כרטיס הטיסה ועד 36 שעות לפני מועד ההמראה ב"ניהול הזמנה" בעמוד הבית.
כ-30 שעות לפני הטיסה הלקוח יקבל הודעה האם ההצעה התקבלה והוא שודרג או שמא הצעתו נדחתה. החיוב על הסכום שהוצע יתבצע רק במקרה בו ההצעה לשדרוג התקבלה.
בשדרוג למחלקת הפרמיום יהיו הלקוחות זכאים להטבות בכבודת היד והמטען אישי. בשדרוג למחלקת עסקים יהיו הלקוחות זכאים בנוסף להטבות בכבודה גם לבידוק בדלפקי שירות שלום ולכניסה לטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג ו/או לטרקליני העסקים הפעילים של אל על ברחבי העולם, תלוי בזמינות וביעד הטיסה.
השירות בכפוף לתנאים ולתקנון שבאתר אל על ולזמינות המקומות לשדרוג בטיסה, וזמין גם עבור כרטיסי טיסה הנרכשים באמצעות סוכני הנסיעות ובמוקד השירות הטלפוני.
כ-20 אלף מוצרים בהנחות של עשרות אחוזים: קבוצת המילטון מכריזה על מבצעי פסח