השמיים נפתחים: אל על יוצאת במבצע למגוון יעדים החורף ומציעה מדיניות גמישה לשינויים וביטולים

לאור פתיחת השמיים וביטול הבידוד למחוסנים אל על יוצאת במבצע לכל יעדי החורף של החברה. למשל, מחיר כרטיס הלוך-חזור לאתונה החל מ-89 דולר, מחיר כרטיס הלוך-חזור לבוקרשט החל מ-99 דולר, מחיר כרטיס הלוך-חזור לברלין החל מ-169 דולר, מחיר כרטיס הלוך-חזור לדובאי החל מ-279 דולר ועוד (טבלה עם פירוט מחירי יעדים מצורפת מטה).

מלבד המחירים האטרקטיביים, אל על מציעה גמישות בשינויי כרטיסים ליעדים אחרים בהתאם להתפתחות המצב כמו גם גמישות בביטולים בעת הצורך, מה שמאפשר ללקוחות ליהנות מרכישת כרטיסים נטולי דאגות.

כמו כן, אל על מציעה ביטוח מגן קורונה של הפניקס ללא תוספת תשלום לרוכשים כרטיס טיסה על מנת להעניק ראש שקט בעת השהות בחו"ל. למידע נוסף בכל הקשור לקורונה, ניתן להיעזר במרכז המידע ל-COVID באתר אל על.

הרכישה במחירי המבצע בתוקף החל ממחא, יום חמישי, 6.1.2022, ועד יום חמישי, 13.1.2022. כרטיסי הטיסה במבצע תקפים להמראות מישראל החל מיום חמישי, 6.1.2022, ועד יום רביעי, 31.3.2022 (כולל).

המחירים מתייחסים לכרטיסי Lite אשר אינם כוללים הושבה ומזוודה. המבצע תקף לכרטיסי הלוך ושוב לטיסות היוצאות מתל אביב בלבד. המלאי מוגבל. כמו כן, מחזיקי כרטיס FLYCARD נהנים מהטבה נוספת בתשלום ב-CASH&POINTS. לתקנון, לתנאים ולהזמנות היכנסו לאתר אל על.

מטוס קרית גת – אל על, צילום: סיון פרג'

ביזיון: ההחלטה של ממשלת בנט ושקד להכשיר את השרץ יוצאת לדרך

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן