חברת אל על זוכה זו השנה החמישית ברציפות בדירוג חמישה כוכבי שירות של APEX ונכנסת לראשונה לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם, המדגישה את ההערכה הבין-לאומית למקצועיות ולסטנדרט השירות שלה.

כוכבים ברצף
אל על זכתה זו השנה החמישית ברציפות בדירוג חמישה כוכבים של ארגון התעופה הבין-לאומי APEX, בקטגוריית מצוינות בשירות בחוויית הטיסה. דירוג זה מתבסס על ניתוח מיליוני משובים מנוסעים ביותר מ‑600 חברות תעופה ברחבי העולם, אשר בחנו את חוויית הטיסה בחמישה פרמטרים מרכזיים: שירות צוותי האוויר, מזון ומשקאות, מערכות בידור, נוחות המושבים ושירותי גלישה (Wi‑Fi).
פחות מ‑7% מהחברות שנבחנו השיגו דירוג חמישה כוכבים, מה שמדגיש את ההישג יוצא הדופן של אל על ואת ההכרה הבין-לאומית ברמת השירות שהיא מספקת לנוסעיה.
25 החברות המובילות
לראשונה בהיסטוריה, אל על נכנסה לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם של APEX, הכוללת שמות בולטים כגון סינגפור איירליינס, קתאי פסיפיק, קווינטאס, ג’טבלו ולופטהנזה. הכניסה לרשימה זו ממקמת את אל על לצד החברות המוערכות ביותר בעולם התעופה ומדגישה את ההערכה הגלובלית למאמץ והשקעה בשירות לקוחות.
הכניסה לרשימה היא הישג משמעותי עבור אל על, ומדגישה את המוניטין והמקצועיות של החברה בעיני הנוסעים ובתעשייה העולמית.

ההנהלה וצוותי האוויר
סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי, ציין: "כניסת אל על לראשונה לדירוג היוקרתי ביותר של 25 חברות התעופה המובילות בעולם היא עדות לכך שתחום השירות מצוי בתנופה מתמדת, זאת כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה. על אף אתגרי המלחמה שבאים לידי ביטוי גם באחוזי תפוסה גבוהים ביחס לעולם, אל על ממשיכה להשתפר לאורך כל הדרך. צוותי האוויר שלנו, בתמיכת כלל אנשי אל על, פועלים באופן שוטף כדי להעצים את חוויית הנוסעים ולהעניק להם שירות ברמה בין-לאומית."
כהן בוטנסקי הוסיף כי ההישג הוא בסיס להמשך השקעה, חדשנות ושדרוג מתמיד בחוויית הנוסעים, ומדגיש את מחויבות החברה לסטנדרט שירות עולמי.
מה זה? APEX
APEX (Airline Passenger Experience Association) הוא ארגון עולמי ללא מטרות רווח, הפועל מזה יותר מ‑40 שנה לקידום חוויית הנוסעים בענף התעופה. הארגון עובד בשיתוף עם IFSA (International Flight Services Association) ו‑FTE (Future Travel Experience), ומעריך חברות תעופה על פי קריטריונים מקצועיים ומדויקים שנועדו לשפר את חוויית הנוסע בכל טיסה.
דירוגי APEX מבוססים על משובים של מיליוני נוסעים ברחבי העולם, מה שמבטיח שההערכה היא אובייקטיבית, אמינה ומשקפת את החוויה האמיתית שמקבלים הנוסעים בטיסות השונות.

המשמעות עבורנו
הכרה זו מחזקת את המוניטין של אל על בקרב הנוסעים הבין-לאומיים ומספקת להם ביטחון כי הם מטיילים עם חברה המתחייבת לרמה גבוהה של שירות. הנוסעים יכולים לצפות לחוויית טיסה איכותית הכוללת שירות מקצועי, נוחות מושבים, מזון איכותי, מערכות בידור מתקדמות ושירותי Wi‑Fi אמינים.
חיזוק המותג בעולם
הכניסה לרשימת 25 החברות הטובות בעולם מדגישה את היכולות של אל על להתמודד עם אתגרי ענף התעופה הבין-לאומי ולשמור על סטנדרט שירות גבוה גם בתנאי שוק מורכבים. ההישג מהווה גאווה לאומית ומסייע לחיזוק המותג הישראלי בזירה הבין-לאומית.
אל על ממשיכה להציב רף חדש של מצוינות בשירות ומוכיחה כי השאיפה לחוויית נוסע איכותית אינה פוסקת. דירוג חמישה כוכבים והכניסה לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם מבטאים את המחויבות לסטנדרט שירות גבוה, חדשנות ולתשומת לב לנוסעים בכל פרט ופרט.