לקראת חג השבועות, מרינה פטריות משיקה סדרת פטריות ממולאות בגבינות טבעוניות בשלושה טעמים – אלפרדו, בלקני וים תיכוני – עם קריצה לאירופה, ניחוח של בית, וטעם שקשה להפסיק לאכול
לקראת חג השבועות, מרינה פטריות הגליל, או בשמה השני, מלכת הפטריות של ישראל, משיקה סדרת מוצרים חדשה שמיועדת במיוחד לארוחות החג הצמחוניות: פטריות ממולאות בגבינות טבעוניות בשלושה טעמים חגיגיים.
הסדרה, שמיוצרת במפעל של מרינה במושב חוסן שבגליל המערבי, נולדה לאחר פיתוח קולינרי מקיף וכוללת פטריות טריות, ממולאות בתערובות גבינות טבעוניות איכותיות – מוכנות לאפייה ונטולות מאמץ. בכל אריזה תמצאו חמש פטריות ממולאות גדולות, שדורשות רק 15-20 דקות בתנור ומוכנות להגשה.
שלושה טעמים, חגיגה אחת
- נוסח אלפרדו – תערובת עשירה המדמה גבינות עיזים, מוצרלה ופטה – בטוויסט שמזכיר את המטבח האיטלקי.
- נוסח בלקני – שילוב של קרם פלפלים וגבינת פטה טבעונית מלוחה – למי שאוהב טעמים עזים אך מעודנים
- נוסח ים תיכוני – תערובת חמאתית עם עשבי תיבול, שמעניקה תחושת בית מיידית.
הפטריות מתאימות כמנה ראשונה, תוספת לסלטים או אפילו כמנה עיקרית קלה וטעימה. הן זמינות כבר כעת במקפיאי רשתות השיווק, במחיר מומלץ של 34.90 ₪ לאריזה. המוצרים בכשרות פרווה מהודרת של הרב אפרתי, הרבנות ירושלים והרבנות מעלות.
החזון: לא רק לגדל – אלא גם להוביל מרינה פטריות ממשיכה להוביל את תחום הפטריות בישראל, לא רק בגידול אלא גם בהנגשת הידע והמתכונים. החברה מפעילה פודקאסט ייעודי לפטריות, ערוצי מדיה חברתית עשירים בתוכן קולינרי ומידע על יתרונות בריאותיים – כולל על פטריות מרפא.
"מרינה מגדלת יותר מפטריות – היא מטפחת חזון ישראלי. ומאמינה בחקלאות פורצת דרך, החשובה כל כך לביטחון תזונתי לאזרחי מדינת ישראל", ציין רוני סופר סמנכ"ל השיווק של מרינה.
צריכת הפטריות השנתית בישראל נמצאת במגמת עלייה והגיעה ל-2 ק"ג לנפש בממוצע, אך עדיין רחוקה מהצריכה האירופאית העומדת על 4.5-12 ק"ג לנפש במדינות כמו הולנד, אנגליה, צרפת ואיטליה. במרינה מקווים לצמצם את הפער – עם חדשנות קולינרית, זמינות רחבה וטעם שקשה לעמוד בפניו.
חג השבועות מהווה שיא בצריכת הפטריות בישראל, כאשר לצד הגבינות תפסו הפטריות מקום של כבוד בפשטידות, מנות ממולאות, בורקסים, סלטים ומגוון אפשרויות נוספות בארוחות החג הצמחוניות. מרינה פטריות נערכה לספק כמויות מוגברות של פטריות טריות לקראת החג, ובקרוב תשיק קמפיין מיוחד לחשיפת סדרת מוצרי המזון המוכן הטבעוני על בסיס פטריות – הכוללת המבורגר, קבב ושווארמה, כולם מיוצרים מפטריות טריות במפעל החברה.
מרכז חדשני לאחיות מתקדמות יוקם ביוזמת קרן עזריאלי

צילום מוצר: חגית גורן. סטיילינג בלה רודניק.


