החופש לנעול אחרת: UGG חושפת את קיץ 2025

צילום: יח''צ

מותג הלייף-סטייל הבינלאומי משיק קולקציית אביב-קיץ 2025 ברשת Original's – עם דוגמנים יוצאי דופן, סילואטים חדשים, ופרשנות עדכנית לשמחת החיים של הקיץ

מותג הלייף-סטייל הבינלאומי ®UGG, שמקורו בדרום קליפורניה, משיק את קמפיין אביב-קיץ 2025 עם קולקציה חדשה שנועדה לבטא חופש, נוחות וביטוי עצמי דרך אופנה. הקמפיין, שיגיע גם לרשת Original's בישראל, מציב במרכזו יוצרים רב-תחומיים החוגגים את רוח הקיץ דרך אנרגיה אופטימית ומראה יומיומי מרענן.

את הקמפיין מובילים הדוגמנים אדול אקווי (הוא/הם), גריישס פאודאני (הוא), קוזי (היא) ולקס (הם), שמביאים איתם מגוון זהויות וסיפורים אישיים. יחד, הם מבטאים את מה ש-UGG מכנה: Big Summer Energy – חזון של אחדות, הכלה ושמחת חיים משותפת.

קולקציית הקיץ: חופש ונוחות במידות שוות

הקולקציה החדשה מציגה סגנונות יומיומיים קלילים ומרעננים, אשר מחזקים את המעמד של ®UGG כמותג רב-עונתי, מותאם לכל אקלים. בין הדגמים ניתן למצוא סנדלים, כפכפים סגורים חדשניים, המעוצבים במיוחד לעונה החמה ומזוהים עם תחושת החופש והנוחות של קיץ אמיתי.

הדגמים הבולטים בקולקציה:

GoldenGlow Slide – סנדל ורסטילי עם סוליית EVA מקנה סוכר קליל, שלושת הרצועות עליוניות עשויות מ-100% סיבים ממוחזרים מתכווננות לנוחות והתאמה מקסימלית.

GoldenGlow Sandal – דגם עם פלטפורמה מוגבהת וסוליה אחיזה, מתאים למזג אוויר משתנה – עם או בלי גרביים.

PeakMod – כפכף חדש בעיצוב מפוסל ומרקם עשיר, בעל תחושת גובה וקלילות מודרנית.


מחיר: 449.90 ש"ח
טווח מידות: נשים 36-41 | גברים 41-46
להשיג: ברשת Original's ובאתר האונליין של הרשת

על המותג:

®UGG נוסד ב-1978 על ידי גולש אוסטרלי בחופי קליפורניה. בתחילה נודע בזכות מגפי ה-Classic האייקוניים שכבשו את לבם של כוכבי הוליווד, ובהמשך הפך למותג לייף-סטייל עולמי הפועל בתחום ההנעלה, האופנה ומוצרי הבית. כיום, עם הכנסות של למעלה מ-2 מיליארד דולר, נחשב ®UGG לאחד המותגים הבולטים בזירה הגלובלית.

התפרצות חצבת בישראל: חמישה ילדים אושפזו בטיפול נמרץ לאחר שלא חוסנו

צילום: יח''צ
צילום: יח"צ
צילום: יח''צ
צילום: יח"צ
צילום: יח''צ
צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות