לא עסקים כרגיל: ארקיע משיקה מחלקת יוקרה בדרך לניו יורק

מחלקת העסקים ארקיע צילום: אירוע רפי דלויה

על רקע ביטולי טיסות מצד חברות אמריקאיות, חברת התעופה הישראלית משיקה מחלקת עסקים יוקרתית בקו ניו יורק ומרחיבה את היצע הטיסות עם דרימליינר חדש. וגם: קמפיין הקיץ בכיכובו של אוראל צברי יוצא לדרך

חברת התעופה 'ארקיע' ממשיכה לחזק את מעמדה בשוק הבינלאומי: אתמול (רביעי) בערב הכריזה החברה על השקת מחלקת עסקים חדשה ומפוארת בקו תל אביב–ניו יורק. לראשונה בתולדות החברה, המהלך מגיע לצד תיגבור משמעותי במספר הטיסות בקו בעקבות גל ביטולים מצד חברות אמריקאיות – עם צירוף מטוס בואינג 787 דרימליינר חדש.

מחלקת עסקים – גירסת ארקיע

המחלקה החדשה כוללת 18 מושבים רחבים הנפתחים למיטות שינה באורך 2 מטרים, שירות VIP מלא, ערכות נוחות, כבודה מורחבת וטרקלין בלעדי בנתב"ג ובשדה התעופה JFK. תפריט קולינרי עשיר יוגש בכלי חרסינה עם אלכוהול איכותי וקינוחים מוקפדים – הכול במחיר פתיחה של 1,750 דולר לכיוון.

תוספת טיסות: 5 בשבוע

כדי לתת מענה לעלייה בביקושים, ארקיע הודיעה על תגבור קו ניו יורק באמצעות מטוס דרימליינר של חברת התעופה האיטלקית NEOS, בשיתוף חברת קלאסיק איר הישראלית. המטוס יאפשר תוספת של שתי טיסות שבועיות לקו – כך שבסה"כ תפעיל החברה 5 טיסות שבועיות לניו יורק.

פירוט הטיסות הנוספות – חודשים מאי ויוני 2025:

מתל אביב לניו יורק:

  • יום רביעי: המראה בשעה 01:00 בלילה בין שלישי לרביעי,  נחיתה בניו יורק ביום רביעי בשעה 05:30 (שעון מקומי).
  • יום שישי: המראה בשעה 01:00 בלילה בין חמישי לשישי, נחיתה בניו יורק ביום שישי בשעה 05:30 (שעון מקומי)

מניו יורק לתל אביב:

  • יום ראשון: המראה בשעה 02:30 בלילה בין שבת לראשון, נחיתה בתל אביב ביום ראשון בשעה 20:15 (שעון ישראל).
  • יום חמישי: המראה בשעה 00:15 בלילה בין רביעי לחמישי, נחיתה בתל אביב ביום חמישי בשעה 18:00

במטוס הדרימליינר 355 מושבים, כולל 26 מושבי פרימיום אקונומי. שדרוג לפרימיום: 600 דולר לכיוון.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, מסר: "מדינת ישראל נמצאת בימים מאתגרים של חוסר ודאות – אנו עוקבים בזמן אמת אחרי רמות הביקוש ומתאימים עצמנו לדרישות. הציבור הישראלי בוחר להמשיך לטוס ואנו מודים לו על האמון שהוא נותן ב'ארקיע'.

בשנה האחרונה 'ארקיע' נמצאת בתקופת צמיחה והתחדשות, פועלת על פי אסטרטגיה ברורה וקשובה למצב השוק המתפתח. החברה נכנסה בהצלחה לקו ניו יורק וכעת לנוכח ביטולי הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות – ולאחר עבודה מאומצת מול שותפינו –-החלטנו לתגבר את הקו באמצעות מטוסי בואינג 787-900 דרימליינר של חברת NEOS האיטלקית, מהלך זה יאפשר לנו להוסיף טיסות ישירות, עם מענה מותאם גם לנוסעים שומרי מסורת, ולספק פתרון אמיתי לעלייה בביקושים.

אנו גאים להשיק מהלך אסטרטגי חשוב נוסף: פתיחת מחלקת עסקים יוקרתית ומשודרגת בקו ניו יורק, במחיר הוגן וזאת כחלק ממהפכת המחירים שלנו בקו המבוקש. רק לאחרונה הכרזנו על מחיר חסר תקדים של 999 דולר במחלקת התיירים, וכעת אנו מרחיבים את השירות גם ללקוחות מחלקת העסקים, עם חוויית טיסה יוקרתית, איכותית ונוחה."

גם קמפיין חדש: "המאוורר הלאומי"

במהלך האירוע נחשף קמפיין הקיץ של ארקיע בכיכובו של השחקן והקומיקאי אוראל צברי. הסלוגן: "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי."

ארקיע מציעה הקיץ מעל 30 יעדים ברחבי אירופה, הבלקן, הים התיכון וניו יורק – ותהיה החברה הישראלית המובילה ליוון עם 10 יעדים ישירים. הקמפיין שומר על רוח קלילה והומוריסטית שמתחברת לציבור בתקופה המאתגרת.

"נבוא איתם חשבון": הרמטכ"ל הגיע לזירת הפיגוע הקטלני בשומרון

.

צילום אירוע רפי דלויה

אוראל צברי קמפיין קיץ ארקיע צילום שי יחזקאל
אוראל צברי קמפיין קיץ ארקיע צילום שי יחזקאל
מחלקת העסקים ארקיע צילום: אירוע רפי דלויה
מחלקת העסקים ארקיע
צילום: אירוע רפי דלויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות