חווית טיול חדשה לקראת החגים: כל הפרטים על מרכזי המבקרים המחודשים

רשות הטבע והגנים מתחדשת לקראת החג: גן לאומי תל לכיש ואתר נחל בוקק מתחדשים במרכזי מבקרים לרווחת הציבור

תל לכיש: סיפור היסטורי במרכז המבקרים החדש

בגן הלאומי תל לכיש, אחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בישראל, נפתח מרכז מבקרים חדש המציג מיצגים ארכיאולוגיים ופריטים היסטוריים המספרים את סיפורו של האתר. המבקרים יוכלו להכיר את ההיסטוריה העשירה של המקום דרך מוצגים ייחודיים, המשמרים את המורשת ומנגישים אותה לקהל הרחב.

נחל בוקק: חוויית טבע משודרגת

בנחל בוקק שבאזור ים המלח, אחד המסלולים הפופולריים בארץ, נפתחה מבואה חדשה בכניסה לאתר. המבואה נועדה להסדיר את תנועת המטיילים ולשפר את חוויית הטיול בנחל. הרשות מדווחת כי הסדרה זו תאפשר להגן טוב יותר על ערכי הטבע שבאזור ולשמור על המקום נקי ונגיש לאורך כל השנה.

מנכ"לית רשות הטבע והגנים, רעיה שורקי: "אנו שמחים לקראת החג להביא בשורה למטיילים – שני המרכזים החדשים שנפתחו, יהפכו את האתרים לנגישים יותר ואת חוויות הביקור בהם לחיוביות יותר. תל לכיש הוא אחד התילים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בארץ ישראל, הפיכת התל המוכר והאהוב לגן לאומי מוסדר, תנגיש את סיפורו ההיסטורי לרבבות הפוקדים אותו בכל שנה. המבואה בכניסה לנחל בוקק היא בשורה למטיילים ולטבע. בזכות הסדרת המקום, המטיילים יוכלו ליהנות מטיול בנחל נקי ומוסדר הפתוח בכל ימות השנה, ואנו כרשות נוכל להגן על ערכי הטבע והמורשת בצורה טובה יותר. אני רוצה לברך את ראש המועצה תמר ניר וגנר על שיתוף הפעולה המתמשך למען שמירה וטיפוח השטחים הפתוחים במועצה ולמען כל המטיילים הבאים בשערי האזור הנהדר הזה של ים המלח".

רשות הטבע והגנים מצפה כי המרכזים החדשים יהפכו את האתרים לפופולריים עוד יותר, תוך שמירה על ערכי הטבע, המורשת והסביבה.

מבואת נחל בוקק, קרדיט צילום – עדן אוליאל, רשות הטבע והגנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן