נועה קירל, מורן אטיאס וסטפן לגר במיזם עולמי: זוכרים את גיבורי ישראל

50 משפיענים כוכבי הגדולים בעולם, יוצאים למאבק על האמת ומספרים את סיפורם של 50 הנופלים במערכה של ה-7 באוקטובר, במיזם הנצחה מרגש שישבור את הרשת

המיזם הייחודי של משרד התפוצות ליצירת סרטונים בשש שפות שונות, המנציח 50 סיפורים של הנופלים במערכה, באמצעות מערך הנצחה תואם לכל חלל, נועד להדהד את סיפור הזוועות שאירעו ברחבי העולם, כתשובה להסתה האנטי-ישראלית הגואה ברשת.

נועה קירל, סטפן לגר, משפחת הארט (-My Unorthodox Lifeנטפליקס), המדליסטית האולימפית אבישג סנדברג, סנדרה רינגלר, השף שגב משה, דניאל עמית, יוסף חדאד, אוראל צברי, מורן אטיאס, מייקל לואיס, שני כהן ויעל גולדמן יחד עם אומנים, שחקנים, יוצרי תוכן ומשפיענים להם עשרות מיליוני עוקבים ברשת בארץ ובחו"ל, מספרים לעולם את סיפורי הנופלים ב-7 באוקטובר בעברית, ערבית, אנגלית, ספרדית, צרפתית ופורטוגזית, באמצעות מארז הנצחה מותאם אישית לכל חלל.

במיזם משתתף גם לואיי אחמד, משפיען עיתונאי ויוצר תוכן מתימן, שמבקר כעת בישראל. החל מהשביעי באוקטובר אחמד מביע עמדות לטובת ישראל ברשתות החברתיות, מול המלחמה בחות'ים, בחמאס ובחיזבאללה.

הפרויקט הוא מיזם הנצחה של משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ומרכז הדיגיטל הלאומי בעיר שדרות, בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום SHARE, במסגרתו נשלחו לכ-50 משפיענים בישראל ובעולם תיבות הנצחה לחללי צה"ל וכוחות הביטחון וההצלה, הערים והקיבוצים, שנפלו ונרצחו במערכה בדרום ובמלחמת "חרבות ברזל". מארז ההנצחה עליו הכיתוב 7.10 כולל 7 עובדות על חייו, נפילתו וגבורתו של כל חלל, תמונת הנופל, נר נשמה – ומחק עם הכיתוב: You Can’t Erase The Truth – כתשובה להסתה האנטי-ישראלית הגואה ברשת על ידי מי שעדיין מנסים להכחיש את טבח ה-7 באוקטובר. במסגרת המיזם, יועלו בזה אחר זה הסיפורים האישיים לרשת, ויסופרו מנקודת מבטו של היוצר.

עידו דניאל, ראש זירת הדיגיטל במשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות: "המיזם המרגש שלנו יחד עם עיריית שדרות שם במיוחד ב"קדמת הבמה" ביום השנה ל-7 באוקטובר את סיפורי הגבורה וההצלה בשדרות, בקיבוצי העוטף ובלחימה בעזה. אומנים ומשפיענים יספרו למיליוני אנשים ברחבי העולם 50 סיפורים אישיים של הפנים האמיצות של ישראל – הגיבורים האזרחיים והצה"ליים שבזכותם אנחנו פה".

צילום: משרד הפרסום SHARE
צילום: משרד הפרסום SHARE

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן