אחרי סוכות: נפגעי חרדה מישראל מגישים תביעת ענק נגד חמאס בארה"ב

כוחות הצלה בזירת אירוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נפגעי חרדה ופוסט-טראומה מישראל מתכננים תביעה בארה"ב ובישראל נגד מממני חמאס

תביעה חדשה צפויה להיות מוגשת לאחר סוכות: נפגעי חרדה ופוסט-טראומה דורשים פיצויים מממני חמאס

קבוצות של נפגעי חרדה ופוסט-טראומה מישראל מתכננות להגיש תביעה משפטית בארה"ב ובישראל נגד הגורמים המממנים את ארגון הטרור חמאס.

התביעה צפויה להיות מוגשת מיד לאחר סוכות והיא מכוונת נגד המוסדות והאנשים המסייעים לחמאס כלכלית.

מטרת התביעה היא לדרוש שהכספים שהוקפאו על ידי ארצות הברית וגורמים נוספים, ושנועדו להגיע לארגון, יועברו במקום זאת לנפגעים הישראלים כפיצוי על הנזקים הנפשיים והפסיכולוגיים שנגרמו להם בעקבות מתקפות הטרור האחרונות, בדומה לתביעה שהוגשה בארה"ב לפני פחות מחודש נגד החמאס על ידי משפחות הנרצחים מתחילת המלחמה.

הדרישה: הקפאת כספים ייעודיים לחמאס לטובת נפגעי החרדה והטראומה

כוחות הצלה בזירת אירוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
כוחות הצלה בזירת אירוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במסגרת התביעה, נפגעי החרדה והפוסט-טראומה מבקשים הן מארה"ב והן מישראל להשתמש בכספים שהוקפאו כחלק מהסנקציות הכלכליות על חמאס ולהעבירם ישירות לנפגעים הישראלים.

מדובר בסכומי כסף משמעותיים שעל פי ההערכות היו אמורים לשרת את חמאס למימון פעולותיו, והנפגעים מבקשים שהכספים הללו ישמשו כפיצוי על הנזקים הנפשיים שנגרמו להם.

התביעה נועדה להפעיל לחץ נוסף גם על הרשויות בישראל וגם על הממשל האמריקאי, כדי להחמיר את הצעדים הכלכליים נגד המממנים של ארגוני טרור, ובכך לצמצם את יכולת הארגון לפגוע באזרחים חפים מפשע בעתיד.

שיקום נפשי וכלכלי: פיצויים ככלי להתמודדות עם ההשלכות ארוכות הטווח

בנוסף לדרישה לקבלת הפיצויים, התביעה מכוונת ליצירת מסלול שיקום כלכלי ונפשי עבור נפגעי החרדה והטראומה.

הנפגעים מדגישים כי כספי הפיצויים צריכים לשמש אותם כדי להתמודד עם ההשלכות הפסיכולוגיות הקשות שחוו, ולהבטיח את חזרתם למסלול חיים תקין ככל האפשר.

מעבר למאבק על הצדק המשפטי, קבוצות הנפגעים רואות בתביעה דרך להבטיח את קיומן של סנקציות כלכליות שיחסמו את המימון של הטרור גם בעתיד.

עו"ד שי רובין מאשקלון, המייצג את הנפגעים, קורא לכל מי שנפגע מההתקפות האחרונות להצטרף לתביעה, ומדגיש כי "אסור לחשוש מלעמוד על זכויותיכם – מדובר במאבק צודק למען כולנו."

עוד הוא מוסר כי ניתן ליצור קשר עם משרדו במספר 0542250256 או בלחיצה כאן לשיחת ווטסאפ ישירות אליו על מנת להתייעץ ולבדוק אפשרות להצטרף לתביעה לפני הגשתה.

עו"ד שי רובין. צילום: א.י.ש.מ
תביעה נגד חמאס בארה"ב, עו"ד שי רובין. צילום: א.י.ש.מ

מחפשים טיסה לניו יורק? איסתא עם הצעה שכוללת כבודה וארוחה כשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן