להיפרד מהחיתול בחיוך: הספר שיגרום לילד שלכם להתיישב על הסיר בשמחה

"טולי כבר בלי חיתולי": הספר שיכול להקל על גמילה מחיתולים

גמילה מחיתולים היא שלב חשוב ומשמעותי בהתפתחות הילד, אך לעיתים היא מאתגרת ולא פשוטה. הורים רבים מוצאים את עצמם מחפשים דרכים יצירתיות להנגיש את התהליך לפעוטותיהם. אחת השיטות המוצלחות היא הקראת סיפורים, כאשר הדמויות עוברות את אותן חוויות שהילדים חווים. אך לצד היתרון שבשיטה זו, קיים חיסרון בולט בשוק: מבחר ספרי ילדים העוסקים בנושא זה הוא מצומצם למדי.

לכן, הספר החדש "טולי כבר בלי חיתולי" הוא תוספת מבורכת ומיוחדת למדף ספרי הילדים. הספר מתאר את סיפורה של טולי, ילדה צעירה שמסרבת בתוקף להשתמש בסיר האדום שאמא שלה קנתה לה. במקום זה, טולי מוצאת לו שלל שימושים מקוריים ומשעשעים – היא חובשת אותו כקסדה, משתמשת בו כסירה לשיט ברווז גומי, ואף ממלאת אותו במים ומשקה באמצעותו את הצמחים בבית.

הסיפור מקבל תפנית כאשר אביה של טולי מביא לה במתנה גור חתולים קטן. טולי צופה בגור עושה את צרכיו בארגז החול שלו, ומבינה כי גם היא יכולה לעבור לתהליך הזה. בהשראת החתלתול, היא מחליטה להושיב את כל בובותיה על סירים, ולבסוף – מתיישבת על הסיר שלה. מכאן, הדרך לגמילה הופכת להיות קצרה ופשוטה.

הספר, מלווה באיורים צבעוניים ומקסימים מאת סברינה קראוסהר, הופך את התהליך למשעשע ומהנה עבור הילדים וההורים כאחד. דרך עיניה של טולי, הילדים יכולים להזדהות עם החשש מהסיר, וללמוד להכיר בו ככלי חיובי ולא מאיים.

"טולי כבר בלי חיתולי", מאת רוזמרי קנצלר בנקה, מומלץ לכל הורה הנמצא בשלב הגמילה מחיתול, או למי שעוד רגע עומד להתחיל את התהליך. הספר יכול לסייע לילדים הסרבניים לשבת על הסיר, להפחית את המתח ולהפוך את החוויה לנעימה יותר עבור כל בני המשפחה.

הספר יצא לאור בהוצאת ספר לכל ומחירו 78 שקלים.

כתבה: רוזמרי קנצלר בנקה
איורים: סברינה קראוסהר

ד"ר ענבר פינקל מצטרפת לא.ר.ם עם מומחיות פורצת דרך בטיפול בסרטן

כתבה: רוזמרי קנצלר בנקה
איורים: סברינה קראוסהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן