הספר החדש של ד"ר ג'ו דיספנזה חושף: כך אנשים רגילים הופכים על-טבעיים

ב"להיות על טבעיים", ד"ר ג'ו דיספנזה חוקר כיצד אנשים רגילים יכולים לפרוץ את גבולותיהם וליצור שינויים עמוקים בחייהם דרך מדע, טכניקות מנטליות ותרגול מעשי

ספר חדש למחבר רב המכר "להעיר את הענק שבפנים":
להיות על טבעיים
כיצד אנשים רגילים עושים את הבלתי רגיל
מה המשמעות בלהיות על טבעי? ומה אם הייתם יכולים לאמן את המוח להתכוונן אל התדרים שמעבר לעולם החומר, לשנות את המעגלים העצביים של המוח ואת הכימיה שלו על מנת לגשת לרמות טרנסצנדנטיות של מודעות, ולשנות את הביולוגיה הממשית שלכם על מנת לאפשר ריפוי עמוק?
זו אחת מהיכולות שמציע ד״ר ג׳ו דיספנזה בספרו החדש "להיות על טבעיים". הספר מציע מקבץ כלים המאפשר לאנשים רגילים להגיע למצבי הוויה בלתי רגילים.

ד״ר ג׳ו דיספנזה, מחבר רבי המכר של הניו־יורק טיימס ״לשבור את ההרגל להיות עצמכם״, ״אתם הפלצבו״, מגייס את המחקרים החדשים ביותר מתחום חקר המוח, אפיגנטיקה, פסיכונוירואימונולוגיה, נוירוקרדיולוגיה, אלקטרומגנטיות ופיזיקה קוונטית על מנת להראות כיצד טרנספורמציה אנושית מתרחשת ומה המשמעות שהיא יכולה להביא לחיינו.

בספר "להיות על טבעיים" תגלו כיצד לשחרר את עצמכם מהעבר על ידי התניה מחדש של גופכם לתודעה חדשה; כיצד להניע את המודעות שלכם אל תוך השדה הקוונטי של האפשרויות האינסופיות והרבה מעבר לכך. על ידי שימוש בכלים ופרקטיקות הנעים מפסגת הטכנולוגיה של דימות מוח, אל תרגילים כגון מדיטצית הליכה וטכניקה לחיזוק מערכת החיסון בכוח המחשבה בלבד, מציע לכם ד״ר ג׳ו לא פחות מתוכנית שתיקח אתכם אל מחוץ למציאות הגשמית שלנו ואל תוך עולם חדש.

ד״ר ג׳ו דיספנזה הוא מרצה, חוקר, יועץ תאגידי, סופר ומחנך בינלאומי. כסופר, מרצה וחוקר, הוא מונע על ידי האמונה שלכל אחד מאיתנו יש פוטנציאל לגדולה וליכולות בלתי מוגבלות. בסגנונו הקל להבנה, המעודד והחומל, הקנה ידע לאלפי אנשים והסביר להם בפרוטרוט כיצד הם יכולים לחווט מחדש את מוחם ולהתנות מחדש את גופם על מנת ליצור שינויים ארוכי טווח.
הוצאת אור-עם/128 שקל
להשיג באתר האינטרנט bookme ברשתות ובחנויות הספרים הנבחרות

פיצוי של רבע מיליון שקלים לתושב הדרום שנפגע בתאונת דרכים בעבודתו

צילום: יחצ

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן