50,000 ש"ח מענק: כך משרתי מילואים יכולים לזכות בקרקע בפריפריה

מענקים חדשים למשרתי מילואים: סבסוד לרכישת קרקע והעדפה במכרזי "מחיר מטרה"

במסגרת צעדים לעידוד משרתי מילואים ולחיזוק אזורי הפריפריה, מקדם משרד השיכון והבנוי מספר החלטות משמעותיות שצפויות להיטיב עם חיילי המילואים. בין ההחלטות: סבסוד של עד 50,000 שקלים לרכישת קרקע למשרתים שאין בבעלותם דירה והעדפה במכרזי "מחיר מטרה".

סבסוד לרכישת קרקע בפריפריה

על פי התוכנית החדשה, משרתי מילואים שאין בבעלותם דירה זכאים לקבל סבסוד של עד 50,000 שקלים לרכישת קרקע באזורי הפריפריה. מטרת ההטבה היא לעודד משרתי מילואים להתיישב בפריפריה, ובכך לתרום לפיתוח אזורים אלו. ההטבה תהיה תקפה עד לשנת 2028, ותאפשר לחיילים לבנות בית במקומות בהם יוכלו להקים קהילה יציבה ותומכת, תוך חיזוק האזורים המועדים לפיתוח.

העדפה במכרזי "מחיר מטרה"

נוסף על הסבסוד לרכישת קרקע, משרד השיכון והבנוי מקדם העדפה למשרתי מילואים פעילים במכרזי "מחיר מטרה", התוכנית שמספקת דיור מוזל לזכאים. משרתי המילואים יזכו לעדיפות בקבלת 10% מהדירות במכרזים אלו, מה שיעניק להם הזדמנות גדולה יותר לרכוש דירה בתנאים מועדפים.

רכיב תקנון חדש

ההחלטות הללו ייכנסו לתוקף כרכיב חדש בתקנון משרד השיכון והבנוי, שמטרתו להעניק למשרתי המילואים את ההזדמנויות המיטביות בתחום הדיור. צעדים אלו נועדו לתגמל את חיילי המילואים על שירותם, תוך עידוד ההתיישבות בפריפריה ופיתוח אזורים חיוניים בארץ.

הסבסוד וההעדפות בתוכנית זו הם חלק ממאמץ רחב להוקיר את תרומתם של משרתי המילואים לחברה הישראלית, ולספק להם כלים להקמת בית ויצירת עתיד טוב יותר עבורם ועבור משפחותיהם.

חשים חרדה בעקבות המצב הלילה? הנה מה שאפשר לעשות

נערך עבור אתר 'כיף'

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן