שי לחג 375 ש"ח תוספת לחגים בתלוש בהפתעה שמחכה לכם: מי הזכאים?

שי לחג: התוספת שתחמם את הלב לקראת חגי תשרי

במהלך חודש תשרי, משפחות רבות בישראל מתכוננות לחגים עם קניית בגדים חדשים, אוכל, שתייה, ריהוט וציוד לבית. תקופה זו של חגים מסמלת לא רק התחדשות רוחנית, אלא גם התחדשות חומרית. כאשר אנו נכנסים לשנה החדשה, יש לנו רצון לחוות התחדשות בכל תחום בחיינו. אנשים רוצים להתחיל את השנה החדשה בתחושה של רעננות והתרגשות, והקניות הללו משקפות את הרצון הזה.

השקעה במשפחה ובמסורת

כאשר אנו מתכוננים לארוחות חגיגיות ומפגשים משפחתיים, ההשקעה וההכנות לחגי תשרי מסמלים בנוסף גם את המחויבות שלנו למשפחה ולמסורת היהודית. זו הזדמנות נפלאה לשדרג את סביבת המגורים שלנו ולהפוך אותה לנעימה יותר לקראת החג. חגי תשרי הם הזדמנות נפלאה ליצור זכרונות חדשים ולחזק את הקשרים המשפחתיים, והקניות במהלך התקופה הזו הן חלק בלתי נפרד מהחגיגה.

הודעה לגמלאים

גמלאיות וגמלאים יקרים, לקראת חגי תשרי הקרבים, יש לנו בשורה משמחת עבורכם. מנהלת הגמלאות פרסמה בימים האחרונים שבקצבת חודש ספטמבר 2024, יתווסף שי לחג בסך 375 ש"ח, המיועד לגמלאים הזכאים. תוספת השי תופיע בתלוש הקצבה תחת הסמל שמספרו 236, לצד צמד המילים המרגש "שי לחג". תוספת זו נועדה לסייע בגידול ההוצאות במהלך חגי תשרי.

שירות לקוחות ותמיכה

לכל שאלה או הבהרה, ניתן לפנות למוקד השירות של מינהלת הגמלאות בטלפון 02-5016333, או לבקר באזור האישי באתר האינטרנט, שם תוכלו לצפות בכל רגע בתלוש הקצבה החודשי שלכם בצורה פשוטה ונגישה. אנו כאן כדי לעזור לכם ולספק את המידע הנדרש.

שעות קבלת קהל

נזכיר כי ביום שני, ה-30 בספטמבר 2024, לא תתקיים קבלת קהל במשרדי מינהלת הגמלאות, אך המוקד הטלפוני יעמוד לשירותכם בשעות 8:30-17:00. תמיד ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הפנייה המקוונת באתר, כך שתמיד תהיה לכם גישה למידע ולתמיכה.

מאחלים לכם חג שמח

מאחלים לכם חג שמח, רגוע ובריא. שתזכו לשנה מלאה בשמחה ובבריאות!

מי דואג לכם אחרי האובדן? מה שצריך לדעת על קצבת שארים מביטוח לאומי

נערך עבור אתר 'כיף'

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן