תחל שנה ועוגותיה: קולקציית הדבש של מאפה נאמן – שכה יהיה טוב

קולקציית עוגות הדבש של רשת "מאפה נאמן" לראש השנה וחגי תשרי 2024

חגי תשרי מתקרבים, ואיתם הרגעים המשפחתיים המיוחדים, החופשות, והארוחות המפנקות סביב שולחן החג. בראשם – ראש השנה, אחד החגים האהובים בישראל. כנהוג בכל בית יהודי, עוגת הדבש מהווה את אחד מהסמלים הבולטים ביותר של החג, ומסמלת את הברכה לשנה מתוקה כדבש. השנה, רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית עוגות דבש חדשה, המשלבת טעמים ייחודיים שיבטיחו לחג שלכם טעם של עוד.

רשת "מאפה נאמן", המובילה את תחום המאפים, הקינוחים והלחמים בישראל כבר עשרות שנים, מציגה קולקציה רחבה של עוגות דבש ופרלינים מיוחדים לרגל חגי תשרי 2024. הקולקציה שמה דגש על מרכיבי דבש איכותיים המשולבים עם תפוחים, תבלינים ושילובים קולינריים ייחודיים, בהשראת המסורת והקולינריה המודרנית. המטרה? לשדרג כל ארוחת חג ולהבטיח שנה מתוקה ומלאה בניסים וטוב.

בין מגוון העוגות בקולקציה תוכלו למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד שילובים מפתיעים כמו עוגות דבש עם שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, עוגת דבש קדאיף ירושלמית, ועוגת דבש פקאן גרוס. כמו כן, הרשת מציעה קינוחים מרשימים כגון רולדות דבש, טארט פירות העונה, עוגיות דבש של נויה ודובשניות מתוקות להפליא. כל עוגה וקינוח משקפים טעמים עשירים שיוסיפו נופך חגיגי ומיוחד לכל ארוחת חג.

מסקר שנערך ב-63 סניפי הרשת, נמצא כי ישנה עלייה משמעותית של 12% בביקוש לעוגות דבש בהשוואה לשנה שעברה. משפחה ממוצעת רוכשת כ-4.5 עוגות דבש במהלך ימי החג, כאשר כל אדם צורך בממוצע כ-340 גרם דבש, כמעט כפול מהתצרוכת השנתית הממוצעת.

על פי נתוני המכירות של הרשת, שלושת העוגות המובילות בקולקציה הן: במקום הראשון עוגת הדבש הקלאסית, במקום השני עוגת דבש עם שקדים ובמקום השלישי עוגת דבש עם פיסטוק.

הקולקציה לשנה החדשה

בין העוגות והקינוחים המובילים בקולקציה ניתן למצוא:

  • עוגת דבש פס קלאסית: מבוססת על דבש טהור ותיבול קינמון, ג'ינג'ר וציפורן (מחיר: 30 ₪, מבצע: 2 יח' ב-50 ₪)
  • קוגלהוף דבש קלאסי: עם קראמבל הדרים (מחיר: 45 ₪, מבצע: 2 יח' ב-80 ₪).
  • רול דבש רטרו: רולדת דבש בקרם שונטי וניל (מחיר: 65 ₪).
  • דובשניות: עוגיות דבש מצופות באבקת סוכר (מחיר: 25 ₪, מבצע: 3 מארזים ב-59 ₪).
  • חלת כתר מתוקה עם צימוקים: מיוחדת לראש השנה (מחיר: 15 ₪).

מאפה נאמן מאחלת לכולנו שנה מתוקה כדבש

מימי נאמן, מבעלי הרשת, מסכם את השנה: "ראש השנה הוא חג מיוחד וקדוש, מלא בתפילות לשנה טובה, מתוקה ומבורכת. זהו אחד החגים המשמעותיים ביהדות, חג משפחתי גדוש בשמחה, אוכל טוב וכמובן דבש. השנה, לצד הביחד המשפחתי, נישא תפילה לבריאותם של הפצועים ולשלומם של החטופים, שיחזרו במהרה לחגוג עם משפחותיהם וישיבו אותנו לעם שלם. ככתוב, 'וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם' (במדבר ו', כ"ו). מי ייתן ותהיה זו שנה של התחלות חדשות, אחדות והסכמות. קולקציית העוגות של רשת מאפה נאמן משלבת דבש כחומר גלם עיקרי עם תבלינים ושילובים קולינריים מיוחדים. עם ישראל אוהב את המסורת, והביקוש לעוגות הקלאסיות שלנו ממשיך להיות גבוה. מאפה נאמן מאחלת חג מתוק ושמח לכל בית ישראל."

לרכישה

העוגות זמינות בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל.

233 אבחונים בחודש: המאבק בגורם התמותה השקט של הגברים

קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם
קרדיט צילום : גיל אבירם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן