מסעדה מומלצת בתל אביב – רג'ינה, פנינה קולינרית בלב מתחם התחנה

שוק טלה ברג'ינה, צילום גליה אבירם

 בתל אביב

פרגית ממולאת ברג'ינה, צילום: גליה אבירם
פרגית ממולאת ברג'ינה, צילום: גליה אבירם

בתוך ההמולה התוססת של תל אביב, במרחק נגיעה מחוף הים, שוכנת מסעדת רג'ינה, פנינה קולינרית המגישה חוויה בלתי נשכחת לחובבי האוכל. ממוקמת במתחם התחנה ההיסטורי, המסעדה מציעה מפלט שליו וקסום, מוקף במונומנטים של רכבות עתיקות, עצים ירוקים, וצלילי מוזיקה נעימה ומרגיעה.

מסע קולינרי בלב ההיסטוריה

כשהגענו למסעדה כאורחים, קיבל אותנו צוות מקצועי וחם, שהוביל אותנו לשולחן הממוקם תחת כיפת השמיים, שם נהנינו מבריזה נעימה מהים הסמוך. האווירה במקום הייתה קסומה, והשילוב של העיצוב הכפרי, התאורה הרכה והמוזיקה העדינה, יצרו תחושה של חופשה ים תיכונית.

מנות גדולות ואיכותיות, פרי יצירתו של שף בעל 30 שנות ניסיון

סטייק אנטריקוט ברג'ינה, צילום: גליה אבירם
סטייק אנטריקוט ברג'ינה, צילום: גליה אבירם

התפריט העשיר והמגוון של רג'ינה, פרי יצירתו של שף בעל 30 שנות ניסיון, מציע מבחר מנות מוקפדות ואיכותיות, המבוססות על חומרי גלם טריים ועונתיים. כל מנה שהוגשה לשולחננו הייתה חגיגה של טעמים ומרקמים. המנות היו גדולות ונדיבות, והוגשו לצד מבחר סלטים מדהימים, שטעמם העשיר והרענן השלים את החוויה הקולינרית בצורה מושלמת, אגב, למסעדה יש גם כשרות מהודרת וכמו כמעט בכל מקום בעולם, למסעדה יש כשרות של חב"ד עם כל החומרות בהלכה על מנת שכל יהודי יוכל להנות במקום.

אווירה קסומה ושירות אדיב ומקצועי

רג'ינה היא לא רק מסעדה, היא חוויה קולינרית יוצאת דופן, המשלבת אוכל משובח, אווירה קסומה ושירות אדיב ומקצועי. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לחגוג בו אירוע משפחתי, לצאת לדייט רומנטי או פשוט ליהנות מארוחה טובה עם חברים, רג'ינה היא הבחירה המושלמת.

טיפ: אל תוותרו על הקינוחים! הם יצירת אמנות בפני עצמה, ויספקו סיום מתוק ומושלם לחוויה הקולינרית שלכם.

שוק טלה ברג'ינה, צילום גליה אבירם
שוק טלה ברג'ינה, צילום גליה אבירם

חווית טיסה חדשה ביונייטד איירליינס בשיתוף פעולה עם החברה של אילון מאסק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן