המוצרים החדשים של 'אחוה' שחייבים להיות על שולחן החג שלכם

חוגגים חגי תשרי וראש השנה עם מוצרי "אחוה"

לרגל חגי תשרי וראש השנה הקרב, חברת "אחוה", המובילה בישראל בייצור טחינה, חלוה ומוצרי מאפה, משיקה שני מוצרים איכותיים וטעימים במיוחד: עוגת דבש בטעם עשיר וממרח טחינה עם סילאן – והכל במחירים משתלמים במיוחד.

עוגת דבש בטעם עשיר – אווירת חג בצלחת

חברת "אחוה" מציעה את עוגת הדבש שלה, המאופיינת בטעם עשיר ובמרקם של עוגה בחושה ביתית, אשר תהווה את התוספת המושלמת לשולחן החג. העוגה, אשר תשווק במרבית רשתות השיווק, תימכר במחיר חסר תקדים של כ- 5-7 שקלים בלבד, ותהיה זמינה במהלך כל תקופת החגים. מדובר בעוגה שתיתן תחושה של אפייה ביתית, אך ללא הטרחה והמאמץ.

ממרח טחינה עם סילאן – בריא, טבעי ומפנק

בנוסף לעוגת הדבש, תשווק "אחוה" גם את ממרח הטחינה עם סילאן שלה – מוצר איכותי נוסף מתוך סדרת הממרחים המתוקים של החברה. הממרח עשוי מטחינה משומשום מלא, עשיר בסידן, דל בנתרן, וללא שומן טרנס או כולסטרול. הממרח מתאים לטבעונים ואינו מכיל צבעי מאכל או חומרים מהחי, ומציע אלטרנטיבה בריאה ומזינה לממרחים אחרים בשוק.

מוצרי "אחוה" – טעם ואיכות במחירים נגישים

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", החברה מקפידה להציע מוצרים איכותיים במחירים נגישים, גם בתקופה מאתגרת כמו זו. עוגת הדבש, לדוגמה, תמשיך להימכר במחיר של 5-7 שקלים בלבד, וזאת כדי לאפשר לכל משפחה ליהנות ממוצרי חג איכותיים בלי לפגוע בכיס.

  • עוגת דבש (400 גרם): כ- 5-7 ₪
  • ממרח טחינה עם סילאן (400 גרם): כ- 8.90 – 12.90 ₪

המוצרים בכשרות פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. להשיג בכל רשתות השיווק, החנויות והמרכולים ברחבי הארץ.

פלס״ר הגולן: היחידה החדשה שתשלוט בתוואי השטח המסוכן בצפון

צילום יעל האן
צילום יעל האן
צילום יעל האן
צילום יעל האן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן