בנק הפועלים מפתיע עם מלון גורדוניה החדש בכינרת: חוויית יוקרה מיוחדת

בנק הפועלים מפתיע עם מלון היוקרה גורדוניה חוף גולן בכינרת

לקוחות בנק הפועלים ישמחו לגלות על המהלך החדש שהנהלת הבנק החליטה עליו במטרה להביא לאזרחי ישראל ותיירי חוץ מלון יוקרה מיוחד עם 150 סוויטות ייחודיות בחוף גולן בכינרת.

בנק הפועלים ממשיך להראות את מחויבותו ליזמים ולתעשיית המלונאות בישראל, גם בתקופה כלכלית מאתגרת זו. לאחרונה, הושלמה סגירה פיננסית למימון פרויקט הקמת מלון היוקרה "גורדוניה חוף גולן" בחוף גולן שעל שפת הכינרת, במקום שבו פעל בעבר מתחם הלונה-גל. המלון, אשר יתפרס על פני שטח של כ-65 דונם, מתוכנן לכלול 150 סוויטות יוקרתיות, כאשר החלוקה תהיה לשני אגפים – אגף אחד למשפחות ואגף נוסף לזוגות.

הפרויקט שאפתני זה כולל מסעדת שף שתהיה חלק מהמתחם, וכן אולמות כנסים, מתחמי ספא וכושר, ומיועד לאורחים המחפשים חוויית אירוח יוקרתית ואינטימית.

במסגרת העסקה, בנק הפועלים יעמיד מימון בגובה כ-185 מיליון ש"ח לחברת "דוגל ייזום והשקעות בע"מ", הנמצאת בבעלות החברות עמרם אברהם ושי חי. סך כל עלות הפרויקט מוערכת בכ-275 מיליון ש"ח, והמלון צפוי לפתוח את שעריו בחודש אוגוסט 2026.

הניהול של המלון ושל המסעדה יימסר לידי חברת "כרם מלונות", בבעלות גדי פריבר ואפרים קרמר, המתמחה בניהול מלונות יוקרה. החברה מפעילה בין היתר את מלון הבוטיק "גורדוניה" במעלה החמישה ואת מלון "אלמא" בזכרון יעקב.

המלון תוכנן על ידי משרד "פייגין אדריכלים", אחד המשרדים המובילים בתחום המלונאות בישראל, עם ניסיון בתכנון של למעלה מ-100 בתי מלון ברחבי הארץ. המלון ישלב אלמנטים מקומיים טבעיים, כמו אבני בזלת ומוטיבים מהכינרת, במטרה לשמר את התחושה המקומית הייחודית. עיצוב הפנים מופקד בידי המעצבים ארי שלתיאל ורות ארד, שידאגו לשמר אווירה אלגנטית ויוקרתית המשתלבת בנוף המקומי.

 

מלון גורדוניה, הדמיה: פייגין אדריכלים
מלון גורדוניה, הדמיה: פייגין אדריכלים
מלון גורדוניה, הדמיה: פייגין אדריכלים
מלון גורדוניה, הדמיה: פייגין אדריכלים

3 נרצחים בפיגוע ירי במעבר אלנבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן