מיכל גרסטלר ממריאה: מינוי חדש באל על

חברת אל על הודיעה אמש על מינויה של מיכל גרסטלר לתפקיד ראש מערך תקשורת וקשרי ממשל

גרסטלר, בת 39, נשואה ואם לשלושה ילדים, מצטרפת לחברה עם ניסיון מקצועי נרחב שנמשך למעלה משני עשורים, בתחומים הכוללים דוברות, ייעוץ תקשורתי, אסטרטגיה, ניהול משברים וקשרי ממשל.

את דרכה החלה גרסטלר בחטיבת דובר צה"ל, ומאז מילאה שורת תפקידים בכנסת ובממשלה, ביניהם דוברת יו"ר הקואליציה, דוברת שר התיירות וראש מטה יו"ר הכנסת. בשנים האחרונות, גרסטלר עברה לארה"ב שם כיהנה כראש מטה המשלחת הישראלית לאו"ם, וכן כראש מטה השגריר לאו"ם ולארה"ב. בתקופת שליחותה, ניהלה את פעילות המשלחת והייתה אחראית על הקשר עם לשכת ראש הממשלה ומשרד החוץ, תוך טיפול באירועים בינלאומיים רגישים.

עם שובה לישראל לאחר ארבע שנות שליחות דיפלומטית, תיכנס גרסטלר לתפקידה החדש באל על בספטמבר הקרוב, ותוביל את מערך התקשורת וקשרי הממשל של החברה. גרסטלר מביאה עמה ידע מעמיק בהתוויית מדיניות רגולטורית וציבורית, וכן ניסיון רב בהובלת תהליכי מיתוג, אסטרטגיה וניהול משברים בזירה הממשלתית והמדינית.

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין, בירך על מינויה של גרסטלר ואמר: "חברת אל על מברכת על הצטרפותה של מיכל שתוביל את מערך התקשורת וקשרי הממשל. יכולותיה של מיכל וניסיונה המקצועי יתרמו לחברה בכל תחומיה, ויחד עם הצוות יובילו את החברה להישגים נוספים."

נס בטיסה: מאבטח של אלעל הצליח להשתלט על אדם שניסה לפרוץ לקוקפיט

מיכל גרסטלר צילום: פרי בינדלגלאס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן