🏆 מהפך ירוק ב-NESS: חברת ההייטק הישראלית שכבשה את פסגת ה-ESG 🥇

NESS עולה מעלה הודות לעשייה החשובה: דירוג פלטינה בקטגוריית ESG ודירוג 4 כוכבים בגיוון והכללה

בבוקר ה-17 ביוני 2024, ארגון "מעלה" לחשיפת דירוגי האחריות התאגידית פרסם את דירוגי הארגון לשנת 2024, במסגרת אירוע חגיגי שהתקיים בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בין החברות המדורגות, בלטה חברת NESS, אחת מחברות שירותי טכנולוגיות המידע המובילות בישראל, אשר זכתה בדירוג "פלטינה" בקטגוריית ESG ובדירוג 4 כוכבים בקטגוריית גיוון והכללה.

זו הפעם הראשונה ש-NESS זוכה בדירוג "פלטינה" מאז שנכנסה לדירוג בשנת 2008. עד כה, החברה נהנתה ממעמד "זהב". הזכייה המפתיעה מעידה על ההתקדמות המשמעותית של החברה בתחום האחריות התאגידית והסביבתית.

בין היעדים הסביבתיים שהחברה הגדירה לעצמה, ושהיו הבסיס לדירוג החדש, ניתן לציין את המעבר של כ-1000 מעובדי החברה לקמפוס 'ירוק' בפארק אינפינטי ברעננה. הקמפוס תוכנן והוקם בשיתוף הנהלת הפארק, תוך דגש על תהליכים סביבתיים כמו שימוש במערכות חשמל המקטינות את הפליטות, שימוש בכלים רב פעמיים בלבד ומתן דגש על מחזור נייר ופסולת אלקטרונית.

מעבר למאמצים הסביבתיים, נס היא חברה מגוונת ורב גילאית, המעסיקה עובדים מכל קשת האוכלוסייה, כולל העסקת עובדים מעל גיל פרישה. החברה מקדמת העסקה וקידום נשים באמצעות פורום מנהלות WOMENESS, ותמשיך לשפר את ביצועיה בגיוון תעסוקתי.

בנוסף, במהלך השנה האחרונה, ומאז פרוץ המלחמה, נס מעניקה למילואמניקים מעטפת תומכת, מגבה את פעילותם בחברה באמצעות צוותי גיבוי ומסייעת בצרכים הפרטניים של עובדיה המשרתים את המדינה בגבולות השונים. החברה גאה בפועלם ומוקירה את תרומתם.

האירוע התקיים בנוכחות מנכ"לי החברות המובילות במשק, ביניהם שחר אפעל, מנכ"ל NESS, שהביע את גאוותו: "אנו גאים ומתרגשים לקבל הוקרה על העשייה הרחבה שאנו עושים בארגון. הדירוג החדש הוא המשך רציף לשלל מהלכים משמעותיים שהחברה מקדמת במדדי ESG. אני מודה לכל אחד ואחת בארגון שתורם לקידום הנדבכים הללו ונמשיך לפעול ולקדם תהליכים אשר יובילו את נס להיות חברה מתקדמת וטובה יותר כל העת הן בהיבט העסקי והן בהיבט החברתי."

דבריו של אפעל משקפים את המחויבות המתמשכת של NESS לשיפור מתמיד ולהיות חברת טכנולוגיות מידע המובילה לא רק בהיבט העסקי אלא גם בהיבט החברתי והסביבתי. המהלך לדירוג הפלטינה מסמל הישג משמעותי, אך גם מחויבות להמשך העשייה והפיתוח של החברה בתחומים אלו.

מימין שחר אפעל מנכל ness ומומו מהדב מנכל מעלה
צילום: NESS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן