פארק ישראל נגיש: קו תחבורה חדש למישור אדומים

בשורה תחבורתית משמעותית למאות אלפי ישראלים

תחבורה ציבורית ישירה לפארק ישראל במישור אדומים: לאחר מאבק ממושך של יותר משלוש שנים, קיץ 2024 מביא עמו בשורה תחבורתית משמעותית לאזור פארק ישראל במעלה אדומים. נחנך קו אוטובוס חדש, המחבר בין תחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת לאזור התעשייה מישור אדומים, עם תחנות במתחם Dcity ובפארק השעשועים Magic Kass.

עד כה, לא הייתה תחבורה ציבורית מקשרת בין ירושלים או מעלה אדומים לפארק ישראל. מצב זה הקשה על הציבור והעובדים בפארק ישראל להגיע למקום בצורה נוחה ומהירה.

מהנהלת קבוצת קאס, הבעלים של מתחם Dcity ופארק השעשועים מג'יק קאס, נמסר: "אנחנו מברכים על השקת קו 169 החדש, אשר לראשונה יחבר את תושבי אזור ירושלים ומעלה אדומים לפארק ישראל. מאז תחילת הפעילות שלנו בפארק ישראל אנחנו ממתינים לבשורה התחבורתית הזאת. חשוב לציין את ראש עיריית מעלה אדומים, גיא יפרח, שריכז מאמצים והצליח לחנוך את קו האוטובוס הראשון שמגיע לפארק ישראל. אנחנו בטוחים שהקו החדש יסייע רבות לאלפי העובדים באזור ולתושבים, שיכלו להגיע בדרך נוחה ומהירה לפארק השעשועים המקורה מג'יק קאס ולמתחם Dcity".

פארק השעשועים Magic Kass, שנפתח לפני שלוש שנים, הוא הפארק השעשועים המקורה הגדול בישראל ואחד מתשעת הפארקים המקורים בעולם, לצד דיסני, קרטונס נטוורק וניקולודיאון. הפארק משתרע על פני 13 דונם ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, חלקם מושקים לראשונה בישראל. בנוסף, הפארק כולל אולמות גיימינג וג'ימבורי עצומים ורכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטרים. המתחם מציע גם עשרות חנויות מעוצבות המותאמות לילדים ולבני נוער.

מתחם Dcity בפארק ישראל הוא מרכז הקניות והבילוי הגדול ביותר בישראל, המשתרע על פני 180,000 מ"ר של רחובות מעוצבים. המתחם כולל יותר מ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל, לצד חנויות אופנה, כלי בית ועוד. במתחם ניתן למצוא גם אולמות תצוגה המהווים סניפי דגל בארץ ממיטב חברות הקרמיקה, הטקסטיל, הריהוט ומוצרי החשמל והאלקטרוניקה בכל טווחי המחירים.

השקת קו האוטובוס החדש היא צעד גדול קדימה שיעשה את פארק ישראל הרבה יותר נגיש, ויאפשר למאות אלפי ישראלים ליהנות מכל המקומות המיוחדים שבאזור.

צילום סטודיו 4040

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן