הביתה בקלות: שירות דיגיטלי חדש להטסת חיות מחמד מחו"ל

משרד החקלאות משיק שירות דיגיטלי חדש לבקשה להטסת חיות מחמד לישראל

נסעתם עם חיית המחמד לחו"ל, והגיע הזמן לחזור הביתה? משרד החקלאות משיק שירות דיגיטלי חדש שיאפשר לכם להגיש בקשה להטסת בעל חיים מחו"ל לישראל בצורה קלה, מהירה ופשוטה, ישירות דרך אתר המשרד.

השירות החדש, המיועד לכלבים וחתולים, מציע ממשק אינטואיטיבי המרכז את כל הצרכים במקום אחד. הממשק החדש מקצר ומייעל את תהליך הגשת הבקשה, ומאפשר לכל האזרחים ליהנות מהפחתת הבירוקרטיה והנגשת השירותים בצורה מקוונת. השירות זמין לכל המדינות בעולם, למעט תאילנד.

הפחתת בירוקרטיה ושירות מקוון לכלל האזרחים

במקום התהליך הידני שהיה נהוג בעבר, השירות הדיגיטלי מאפשר להגיש בקשה להטסת עד שני כלבים או חתולים שמגיעים עם בעליהם בטיסה לישראל. התנאים להטסת חיות המחמד כוללים שהייה של לפחות 90 ימים עם הבעלים טרם ההגעה לישראל, ובדיקות רפואיות נדרשות כמו חיסון כלבת וליווי הבעלים.

 טיפול מקצה לקצה בבקשה

השירות החדש מאפשר טיפול מלא בבקשה, וכולל שאלון מקדים המוודא כי המבקש ובעל החיים עומדים בתנאים הרלוונטיים. לאחר הגשת הבקשה, היא תיבדק על ידי גורמי המשרד בנתב"ג, ותיענה בהתאם. בנוסף, ניתן לעדכן את הבקשה ולהוסיף מסמכים נוספים בעת הצורך, והמענה לפונים יינתן אף הוא באמצעות המערכת המקוונת.

שירות דיגיטלי נוסף

השירות החדש מצטרף לשירות הדיגיטלי הקיים להטסת כלבים וחתולים לחו"ל, הפעיל מזה כשלוש שנים. באמצעות שירות זה, ניתן להנפיק דיגיטלית את תעודת הבריאות הנדרשת לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות במדינת היעד, על ידי הווטרינר הפרטי המטפל בבעל החיים.

המהלך החדש של משרד החקלאות משפר את חוויית הטסת חיות המחמד, ומאפשר לכל הבעלים ליהנות משירות מקוון יעיל ונוח יותר.

קרדיט: OpenAI

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן