הדור הבא של Samsung Galaxy: השקה עם הטבות מטורפות

לקראת ההשקה החגיגית: "סאני תקשורת" חושפת את מחירי Galaxy Fold 6, Galaxy Flip 6, סדרת שעוני Watch 7 כולל שעון Ultra Watch 7

"סאני תקשורת", היבואנית, המשווקת הרשמית ונותנת אחריות היצרן המוסמכת של מכשירי Samsung סלולר בישראל, נערכת לקראת ההשקה המסורתית של קיץ 2024 וחושפת את מחירי מוצרי Galaxy החדשים: Fold 6, Flip 6 וסדרת שעוני – Ultra Watch 7.

החברה מציעה הזמנה מוקדמת, רכישה אונליין ביום ההכרזה באתר www.samsungmobile.co.il וברשת חנויות Samsung, עוד לפני הגעתם לחנויות, ובתוספת הטבות משמעותיות למזמינים. המוצרים החדשים ינחתו בחנויות בישראל לקראת סוף חודש יולי.

הטבות ההשקה

לקראת ההשקה, "סאני" מציעה הטבות משמעותיות ואטרקטיביות: המזמינים Galaxy Z Flip 6 / Galaxy Z Fold 6 יקבלו כיסוי Z Flip 6 Flipsuit Case Transparency / כיסוי אחורי עם עט Z Fold 6 S-Pen Case (בהתאמה) ובנוסף הנחה בשווי 649 ש"ח המקנה אפשרות לרכישת אחד מהפריטים הבאים:
אוזניות Buds 3 Pro (כולל תאורת LED ו-Ai) בהנחה של 649 ₪ – מחיר סופי ללקוח 250 ש"ח
אוזניות Buds 3 במתנה
כל שעון מסדרת Watch 7 בהנחה של 649 ₪

המזמינים Galaxy Ultra Watch 7 יקבלו בנוסף רצועת Watch Ultra Fabric Band במתנה.

מחירי הזמנה מוקדמת:

Galaxy Z Fold 6 256GB – 6,999 ₪
Galaxy Z Fold 6 512GB – 7,499 ₪
Galaxy Z Fold 6 T1 – 8,399 ₪

Galaxy Z Flip 6 GB256 – 4,099 ₪
Galaxy Z Flip 6 GB512 – 4,599 ₪

אלי לביא, מנכ"ל "סאני תקשורת", היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי Samsung סלולר בישראל: "אנחנו גאים להכריז רשמית על הדור החדש של מכשירי Samsung Galaxy בישראל. אנו נערכים על מנת לתת מענה לביקוש הרב של לקוחות החברה בישראל, שיוכלו להזמין את הטלפונים החכמים החדשים והשעון החדש ופורץ הדרך בהזמנה מוקדמת באתר Samsungmobile, ברשת חנויות Samsung ואצל המשווקים המורשים, ויזכו השנה להטבות אטרקטיביות ומשמעותיות במיוחד".

"סאני תקשורת" היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי Samsung מובייל

אחד התאגידים הגדולים והמובילים בעולם, אשר מעסיק כ-230 אלף עובדים ברחבי העולם, מפיק הכנסות של למעלה מ-300 מיליארד דולר בשנה, ובעיקר מייצר את מכשירי הסלולר והטאבלטים המתקדמים והאיכותיים ביותר. החל מ-1998 "סאני תקשורת" היא היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי הסלולר מתוצרת Samsung בישראל. "סאני תקשורת" מפעילה ומנהלת 29 חנויות קונספט ייחודיות ומעבדות שירות מוסמכות על פי הסטנדרטים העולמיים של המותג Samsung, בפריסה ארצית. החנויות בנויות ומעוצבות על פי הסטנדרטים המחמירים של Samsung, וממוקמות בקניונים ובמרכזים המסחריים המובילים ברחבי הארץ.

יחצ סאני תקשורת
יחצ סאני תקשורת
יחצ סאני תקשורת
יחצ סאני תקשורת

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן