חופשה כשרה בחו"ל: לא צריך יותר להסתפק בשימורים

מלונות כשרים בחו"ל – כבר לא חייבים לקחת שימורים

ישראייר החלה לשווק חבילות נופש לבתי מלון המציעים ארוחות בוקר כשרות. מחיר חבילה החל מ-499$ לאדם ל-3 לילות

רבים מאיתנו מקפידים לאכול ארוחות כשרות, אך כשיוצאים מחוץ לגבולות ישראל, האפשרות לאכול אוכל כשר במלונות, במיוחד באירופה, מקשה על משפחות רבות. לראשונה, ישראייר מציעה פתרון ומשווקת חבילות נופש במספר יעדים שבהם ישנם בתי מלון המגישים במסעדה ייעודית של המלונות ארוחות בוקר כשרות.

הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, מציינת: "שוק שומרי הכשרות המבלים בשנים האחרונות בחו"ל ומעוניינים באוכל כשר מבלי לסחוב אותו מהבית, גדל בצורה משמעותית. דבר זה הביא אותנו לחפש פתרונות על מנת לייצר חווית חופשה קלה ונעימה יותר עבור לקוחות אלו. אנו מציעים חופשה בחו"ל עם ארוחת בוקר כשרה במספר בתי מלון עמם יש לנו הסכמים. הארוחות מוכנות במלון על ידי שפים ובפיקוח של משגיח כשרות, בדומה למלונות בישראל".

בין היעדים שמציעה ישראייר ניתן למצוא את המלון הילטון גראדן השוכן במרכז העיר בודפשט, בו ניתן להזמין חבילה הכוללת ארוחת בוקר במסעדה החלבית שבמלון הנקראת "תל אביב". בבורגס, במלון אירופה, תיהנו מארוחת בוקר במסעדת המלון "ישראל הקטנה". בורנה, במלון אינטרניושנל, במסעדת המלון "טחינה", תוכלו להזמין בנוסף לארוחת בוקר גם ארוחת ערב כשרה. בטיביליסי, במלון גלארי פאלס ובבטומי, במלון קינג סלומון, יגישו לכם ארוחות בוקר כשרות.

מחיר ממוצע לחבילות נופש באחד מהיעדים הנ"ל ל-3 לילות כולל ארוחת בוקר כשרה עומד על 499$. בנוסף, במלון אינטרנשיונל בורנה ניתן להזמין גם ארוחת ערב כשרה בתוספת תשלום של 50$ לאדם.

כך, נוסעים שומרי כשרות יכולים כעת ליהנות מחופשה בחו"ל ללא דאגות בנושא האוכל, ולהתמקד בהנאה ובמנוחה. ישראייר ממשיכה לחדש ולהציע פתרונות המותאמים לצרכים הייחודיים של לקוחותיה, תוך דגש על איכות ונוחות.

קרדיט: יחצ
קרדיט: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן