רוגע ויוקרה במתחם הבריאות והספא החדש במלון "קראון פלאזה" חיפה

מתחם בריאות וספא חדש במלון "קראון פלאזה" חיפה

המלון היוקרתי "קראון פלאזה" חיפה, השוכן על פסגת הכרמל ברחוב יפה נוף עם תצפית עוצרת נשימה על נוף המפרץ, חנך בימים אלה מתחם בריאות וספא חדש. המתחם, שנפתח לאחר שיפוץ מקיף, מציע לאורחים ולמבקרים מגוון רחב של טיפולים ואפשרויות אירוח יומיות.

המתחם החדש כולל בריכה מקורה, בריכת ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפולים מאובזרים. במלון המפואר, הנמצא בקרבת מרכז הכרמל, גן האם, טיילת לואי וגן הבהאים, תמצאו לובי מרשים, מגוון חדרים ברמות אירוח שונות, וחדרים עם מרפסות הפונות לנוף המרהיב.

בנוסף, המלון מציע מסעדה ברמה גבוהה ומועדון עסקים עם נוף עוצר נשימה. המתחם החדש מאפשר לאורחים להנות ממבחר טיפולי מסאז' בריאותיים, ימי כיף, טיפולים זוגיים ואירוח יומי הכולל ארוחות בוקר או צהרים, טיפולים ומנוחה בחדרי המלון. כמו כן, קיימות תוכניות מותאמות אישית לפי הצרכים של כל אורח.

מנהל המלון, גיל רון, מציין: "המתחם החדש מיועד לקיום ימי כיף לארגונים, כנסים, אורחי המלון וכל מי שמבקש להנות משעות של מנוחה ובריאות בספא ובמלון. כל זאת בהתאם לסטנדרטים גבוהים של מקצועיות ושירות אדיב לכולם".

המלון, ששודרג בהשקעה של מיליוני שקלים על ידי קבוצת "מנו הולדינגס" בבעלות משה מנו, הותאם לסטנדרטים של המותג הבינלאומי CROWNE PLAZA ונכנס למערכת ההזמנות העולמית של הרשת.

 חוויה ייחודית של רוגע ובריאות

בין אם אתם תושבי חיפה והסביבה, או אורחים המגיעים מרחוק, מתחם הבריאות והספא החדש במלון "קראון פלאזה" חיפה מזמין אתכם לחוויה בלתי נשכחת של רוגע ובריאות, בלב הנוף המרהיב של הכרמל.

נסו את מגוון הטיפולים והאירוח היומי המוצעים במתחם החדש, ותהנו משעות של שלווה ופינוק בסביבה יוקרתית ומפנקת.

קרדיט : יבגני קומרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן