פינת אוכל לגינה – כל הסיבות להתחיל לאכול בחוץ

קרדיט לתמונות: גרין ריהוט גן

אם גם אתם נהנים לאכול באוויר הפתוח, תשמחו לדעת שיש לזה לא מעט סיבות מוצדקות.

כשאתם אוכלים בחוץ אתם מרוויחים לא מעטו יתרונות, אבל כדי שתוכלו באמת להנות מארוחה נעימה באוויר הפתוח בחצר הבית או במרפסת, חשוב שתהיה לכם גם פינת אוכל חיצונית מתאימה.

יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה בימינו, שכדאי להכיר את הסוגים השונים של פינות אוכל לגינה, לפני שאתם בוחרים.

אז למה כל כך כדאי לאכול בחוץ ואיך תבחרו את פינת האוכל המתאימה לכם?

פינת אוכל חיצונית – כשאתם אוכלים בחוץ אתם נהנים יותר

בין אם אתם אוהבים ארוחות בסגנון על האש, או ארוחה חלבית לקראת ערב בגינה, כשאתם אוכלים בחוץ אתם מרוויחים יותר:

מצב רוח טוב

ארוחה באוויר הפתוח משפרת את מצב הרוח ועוזרת להירגע. בין אם אתם יושבים במרפסת או בגינה, תוכלו להנות מהנוף בזמן שאתם אוכלים, להקשיב לציוץ ציפורים או פשוט להתבונן אל הרחוב.

מרחבים פתוחים

גם אם יש לכם מרפסת קטנה יחסית, הישיבה לארוחה באוויר הפתוח עם פינת אוכל חיצונית נעימה ומותאמת אישית לצרכים שלכם, מאפשרת לכם להסתכל למרחק ולקבל תחושת מרחב.

אם אתם אוכלים עם קבוצה גדולה של אנשים, האוויר הפתוח מאפשר לכם ליצור סביבה בריאה ומאווררת יותר שבה כולם יכולים להנות בשלווה.

יותר טעים

האווירה הנינוחה, הנוף היפה, הרוגע שאתם מקבלים באוויר הפתוח – כל אלה משפרים את ההרגשה וגורמים לכם להנות יותר מהטעמים של האוכל.

 

לבחור פינת אוכל לגינה לפי סגנון הארוחה

בין אם אתם אוהבים לארח ובין אם אתם מעדיפים ארוחה אינטימית לאור נרות, הנה כמה רעיונות שיאפשרו לכם להגשים כל ארוחה שתוכלו לדמיין:

ארוחת ערב לאור נרות – לארוחה רומנטית דרושה פינת אוכל קטנה יחסית, רצוי עם שולחן עגול שיאפשר לכם לחוש קרבה ואינטימיות. שני כסאות יספיקו לארוחה כזו ואולי דווקא תעדיפו לשבת על כורסאות ראטן מפנקות לצד שולחן עגול מעץ טיק, שמוסיף סטייל והוא גם עמיד בפני פגעי מזג האוויר.

נשנוש אחר הצהריים – הילדים מגיעים מבית הספר או ההורים חוזרים מהעבודה? הוציאו לגינה מגש עם פירות חתוכים, חטיפים וגבינות. שבו תחת הצל בשולחן מלבני ופרקטי, מתאים בדיוק למספר בני המשפחה הגרעינית ותרוויחו זמן איכות שאין כמוהו.

פינת אוכל לארוחת חג – אם יש לכם פינת אוכל גדולה בגינה, כל בני המשפחה המורחבת ישמחו להגיע אליכם לחגים. אז אם אתם אוהבים לארח – פינת אוכל חיצונית נפתחת, עם מספיק כסאות לכולם, היא המתאימה לכם ביותר.

 

חומרי גלם אידיאליים לפינות אוכל חיצוניות

עץ טיק – שולחן עם פלטת עץ טיק מכיל שמנים טבעיים שמגנים עליו מפני מזיקים ופגעי מזג האוויר והוא נחשב לעץ המתאים ביותר לבניית פינת אוכל לגינה.

אלומיניום – אלומיניום הוא חומר גלם אידיאלי לבניית רהיטי חוץ, במיוחד כאשר מדובר על פינת אוכל חיצונית, שזקוקה לעמידות גבוהה, משקל קל ומגוון עיצובים – כמו שרק אלומיניום יכול לספק.

בדרך כלל משלבים אלומיניום בשלדה של השולחן והכסאות ואז אפשר לבחור מגוון חומרי גלם נוספים שנותנים את הטון העיצובי.

שולחן אש למרפסת ולחצר – שולחן אש הוא טרנד מקסים שצובר תאוצה בשנים האחרונות, אשר  מגיע עם בור אש מובנה בתוכו. אפשר למצוא שולחנות אש קטנים או גדולים במגוון עיצובים, בהתאמה לסגנון החיים שאתם רוצים ליצור.

רשת גרין ריהוט גן מציעה מגוון סוגי פינות אוכל לגינה, כסאות וכורסאות שיאפשרו לכם ליצור פינת אוכל מותאמת אישית לגינה ולמרפסת. היכנסו לאתר או לסניף הקרוב לביתכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן