בהתאם לחוק להגנת הצרכן: הדרישה של המועצה לצרכנות מחברות האשראי

גנבים משכו מבנקטים כסף מזומן

המועצה לצרכנות בפניה חריגה לחברות האשראי בדרישה להפסקת שירותי סליקה למספר אתרים

פניה זו באה על רקע תלונות חוזרות ונשנות, מצד לקוחות רבים של חברות האשראי, על הטעייה של לקוחות באופן שיטתי.

שטרות כסף, צילום: אודי דוד בן דוד

לדברי המועצה: "חברות האשראי חבות חובת נאמנות כלפי ציבור הצרכנים ועליהן לפעול בהתאם לנוהל בנקאי תקין שמאפשר להן להפסיק לתת שירותי סליקה לחברות שמטעות את הציבור באופן שיטתי".

לאור ריבוי תלונות שהתקבלו במועצה הישראלית לצרכנות בשנים האחרונות נגד מספר חברות ואתרים, בהן נטענות טענות דומות או זהות המעלות חשש להפרות חוזרות של הוראות חוק הגנת הצרכן, לביצוע הטעיה צרכנית, ואף עולה חשש להונאה, ולאחר שפניות המועצה לא נענו, שלחה המועצה לצרכנות באופן חריג דרישה לחברות האשראי בדרישה להפסקת הסליקה של חברות ואתרים המטעים את הצרכנים באופן שיטתי.

יישום הנוהל להפסקת סליקה לחברות עושק, הוא צעד גדול לכך שישראל תחדל להיות גן עדן לנוכלים. הגיע הזמן שחברות האשראי יפסיקו לשמש צינור כלכלי לחברות שכחברות עושקות."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן