לקוחה שקיבלה פניה טלפונית מנציג של חברת פלאפון, בה נאמר לה כי היא מוזמנת להצטרף לחבילה חדשה של החברה ואף לקבל במתנה זוג אזניות איירפודס, גילתה להפתעתה הרבה כי היא חוייבה בעלות האוזניות.
ניסיונותיה לקבל פיצוי מהחברה עלו בתוהו, ולאחר שהבינה שאין ממש עם מי לדבר, פנתה בצר לה לבית המשפט לתביעות קטנות בעיר אשקלון, שם תבעה מהחברה פיצוי של 10 אלף ש"ח.
פלאפון לא הצליחו להתחמק בסופו של דבר מפיצוי, ולאחר דין ודברים עם הלקוחה, תושבת אשקלון, הוחלט להגיע איתה להסכם פשרה.
במסגרת ההסכם, החברה פיצתה את הלקוחה בסכום של 3000 ש"ח.
בתמורה לפיצוי, הלקוחה לא תתבע דברים נוספים מהחברה ואף מתחייבת שלא לפרסם את את הצלחתה בבית המשפט.
הדיון כאמור נערך בבית המשפט לתביעות קטנות ובמידה ונתקלתם בעוול כלשהו, צריך לדעת שניתן לפנות לבתי המשפט בנושאים דומים על מנת שתוכלו לעמוד על זכויותיכם.