זינוק של כ 60% במכירות בשמים לקראת יום האהבה הבינלאומי

בשמי בוטיק

יום האהבה הבינלאומי כבר ממש מעבר לפינה וכמדי שנה תקופה זו מאופיינת בגידול בביקושים למוצרי בישום, המשמשים כמתנה אולטימטיבית ביום האהבה הבינלאומי. רשת אפריל, מדווחת על זינוק של כ-60% במכירות קטגוריית הבישום בימים שלפני יום האהבה הבינלאומי.

"כמדי שנה לקראת חגיגות יום האהבה הבינלאומי אנו רואים עליות של עשרות אחוזים במכירות הבישום, בהשוואה לימות השנה הרגילים. הזינוק בביקושים מגיע עד לכדי 60% היות ומוצרי בישום נתפסים מתנת הוולנטיין האולטימטיבית.

בשמי בוטיק
צילום: יח"צ

בשנים האחרונות אנו מזהים מודעות גבוהה יותר בקרב הצרכנים בישראל לטרנד בשמי הבוטיק, שרשת אפריל היא החלוצה שלו בישראל כבר למעלה מעשור.

כיום אנו המשווקים באופן בלעדי ורשמי את מותגי הבוטיק פארפם דה מארלי, Pana Dora, BDK, איניטיו, Carven ועוד ואנחנו ממשיכים להשקיע רבות כד להביא לצרכנים הישראלים מותגים ייחודיים נוספים", מסבירה מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל.

בהשתתפות כ-500 ספורטאים: טריאתלון הכנרת חוזר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות