נמאס לכם מחברות תעופה שלא סופרות את הלקוחות? וויז אייר במהלך חדש למען הנוסעים

חברת התעופה וויז אייר פתחה במהלך חדש לטובת קהל הנוסעים של החברה, שירות לקוחות און ליין בצ'אט.

חברת Wizz Air מודיעה כי הצ'אטבוט שלה (אמיליה) יהיה זמין מעתה גם במסנג'ר של פייסבוק בעמוד הרשמי של החברה.

בעזרת הצ'אטבוט ניתן לרכוש בדרך ידידותית ונוחה כרטיסי טיסה, לקבל מידע על ההזמנות, לבדוק סטטוס של הטיסות, להוסיף מוצרים ושירותים ולנהל את פרטי הטיסה בדרך לטיול של כיף או פגישות עסקים.

"אמיליה" על שם אמיליה ארהארט – הטייסת הראשונה שחצתה את האוקיינוס האטלנטי, תהיה השם של הצ'אטבוט כמחווה לחלוצת התעופה האמריקאית.

אנדרס ראדו, דובר Wizz Air אמר השבוע: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו דרך נוספת ליצירת קשר. אנו ממשיכים להשקיע בתהליכי אוטומציה ודיגיטציה על מנת לספק את שביעות רצונם של לקוחותינו.

Wizz Air מחויבת להמשיך להרחיב את היכולות של אמיליה כך שתתמוך במגוון רחב של אפשרויות בשירות עצמי".

צאטבוט וויז אייר ישראל, צילום: יחצ
צאטבוט וויזאייר, צילום: יחצ

חורף בריא ונעים, ואף מפונק – המוצר החדש של קלינקס שמפנק לכם את האף

דילוג לתוכן