חדשנות עם קבלות

 

לא צריך יותר לשמור קבלות וניירות מיותרים – כל החשבוניות על הקניות שלך ישירות לאפליקציה

שיתוף פעולה של Max עם חברת Weezmo – כל החשבוניות על הקניות באון ליין ובחנויות יחכו לכם באפליקציית חברת כרטיס האשראי; הלקוחות יוכלו לשלוף את החשבוניות בקלות לצורך החלפת מוצר, קבלת אחריות או זיכוי

הסוף להר הקבלות הנסתרות והדהויות בארנק. לראשונה בישראל, ניתן יהיה לצפות בקבלות ישירות באפליקציית כרטיס האשראי, ככלי נוסף לניהול פיננסי עצמאי של הלקוחות. השירות החדש, המאפשר את הצפייה ישירות מפירוט החיובים, מתאפשר הודות לשיתוף פעולה של חברת הפיננסים Max עם חברת Weezmo המסייעת לחברות למקד את מאמצי השיווק שלהן תוך שימוש בקבלה אינטראקטיבית חכמה.

קישור הקבלות ישירות לפירוט חיוב האשראי מהווה צעד חדשני המאפשר ללקוח לרכז במקום אחד את הקבלות, להשתמש בהן לצורך החלפת מוצר, קבלת אחריות או זיכוי, ולקשר בין שם העסק להוצאות.
מעבר לנוחות, השימוש בקבלות דיגיטליות תורם לשמירה על הסביבה ומצמצם שימוש בנייר – על פי ההערכות מדובר יהיה בחסכון של כ-5 מיליון קבלות בשנה, כ-1,250 ק"מ נייר.

לפי המגזין Treehugger האמריקאי, רוב החשבוניות המודפסות מגיעות לאשפה בתוך כשלוש שניות לאחר קבלתן. הפסולת השנתית מקבלות בארה"ב עומדת על כ- 686 מיליון פאונד, שהם יותר מ- 310 מיליון קילו. צמצום קבלות הנייר יכול לחסוך 12 מיליארד פאונד, או כ- 5.5 מיליארד קילו של פחמן דו חמצני (CO2), כמות שהיא שוות ערך לכמיליון מכוניות על הכביש.

כבר בימים הקרובים, השירות יינתן ללקוחות Max , אשר יקבלו את הקבלות באופן אוטומטי לאפליקציה עבור רכישות שבוצעו ביותר מ-100 רשתות ומעל 2000 חנויות ועסקים קטנים.

בין הרשתות ניתן למנות את: שקם אלקטריק, מחסני חשמל, סופר-פארם, רשת פוקס, מקדונלד'ס, זארה ועוד. הלקוחות יקבלו את הקבלה בהודעת SMS לנייד שלהם, ובמקביל יוכלו לצפות בה באפליקציה באופן נגיש ומרוכז, הודות לטכנולוגיה של Weezmo המאפשרת חיבור פשוט לקופת העסק ללא פיתוח נוסף וקבלת העתק מלא של פתקית הקופה/ הקבלה בSMS.

Weezmo מסייעת לחברות להגדיל את המכירות תוך שימוש בקבלה אינטרקטיבית חכמה. הטכנולוגיה של Weezmo מאפשרת לחברות ריטייל, פנאי ואחרות לחבר בין המאמצים השיווקיים באונליין לרכישות המבוצעות פיסית בנקודות המכירה, אופליין ובכך לראות את התמונה השלמה והמדידה של הפרסום בדיגיטל על כלל מכירות האונליין והאופליין. באמצעות שימוש בבינה מלאכותית יכולות החברות לקבל הבנה טובה לגבי הלקוחות, יעילות קמפיינים, אפשרות להגדלת ביקורים חוזרים ועוד. הקבלה הדיגיטלית עצמה מעניקה ללקוח חוויה דיגיטלית מתקדמת ומכילה הצעות מותאמות אישית, משחקים, משוב, וידאו ועוד.
הכלי החדש באפליקציית Max מצטרף לסל רחב של כלי ניהול פיננסיים עבור הלקוח. לאחרונה הושק שירות המאפשר ללקוחות Max לתייג עסקאות שביצעו לפי קטגוריות שונות ואף ליצור קטגוריות בעצמם מה שמאפשר להם לנהל ולעקוב אחרי ההוצאות החודשיות בצורה המדויקת והנוחה ביותר ואף מקל על עצמאיים לרכז את הוצאותיהם בצורה נוחה ויעילה לצורך קבלת החזרים.

שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב Max, מסרה כי: "הכלי החדש הוא צעד נוסף וטבעי לאפשר ללקוח לנהל ולשלוט בהוצאותיו וכמובן להפוך את חווית התשלומים לדיגיטלית מתחילתה ועד סופה ולהפוך את אפליקציית maxלבית של הלקוחות. כבר היום לקוחות Max מתנהלים באופן עצמאי בדיגיטל וכ- 90% מהאינטראקציות מבוצעות בערוץ זה, ובקרוב נשיק כלים ופתרונות פיננסים נוספים עבור לקוחותינו.

באמצעות שיתוף הפעולה עם Weezmo נאפשר ללקוחותינו להיפטר אחת ולתמיד מאינספור הקבלות שנערמות במעמקי הארנק, לייעל את ההתנהלות הפיננסית שלהם וכבונוס – גם לשמור על הסביבה".

אנחנו מיישמים עתה את החזון שעמד לנגד עיננו מתחילת הדרך", מספר שי רייטן, מנכ"ל Weezmo אשר נרכשה לאחרונה ע"י חברת הפינטק הגלובלית נאייקס, "הקמנו את הסטארט אפ בעקבות העומס המיותר בקבלות נייר והרצון שלנו לאפשר לצרכנים לנהל את הוצאות שלהם באופן מסודר וקל יותר וגם סביבתי יותר. בנוסף, רצינו לתת ללקוח יותר שקיפות כך שהוא לא יצטרך לפענח מה עומד מאחורי בתי עסק המופיעים בחיוב כרטיס האשראי בשמות שונים משמות החנויות בהן בוצעו הרכישות או לשחזר מה עומד מאחורי חיוב מסוים.

אנחנו שמחים מאוד שMax- אפשרו לנו להפוך את החזון למציאות ושיחד אנו יכולים להעניק לכל לקוח כלי בקרה נוח ונגיש המייתר את הצורך בקבלות נייר ומכניס הרבה סדר במעקב אחר ההוצאות ובניהול תקציב משקי הבית".

הסטארט אפ Weezmo נרכש על ידי חברת נאייקס, במטרה לתת פתרון משלים לשירות התשלומים המתקדם של החברה, המתמקד כיום בנקודות מכירה בלתי מאוישות ובמכונות אוטומטיות, ולייצר פתרון one stop shop לקמעונאיים. כיום תומכת נאייקס, הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של כ- 3.7 מיליארד שקלים, ביותר מ- 460 אלף נקודות מכירה ברחבי העולם והיא משרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות.

שי רייטן מנכל וויזמו , צילום: ניר סלקמן
שגית דותן, סמנכלית לקוחות פרטיים מקס, צילום: הדר דולן
WEEZMO צילום: ניר סלקמן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן