רכבי להיבדק: LIME בשיתוף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע' להעלאת המודעות לסרטן השד

 

יניב גודר, מנכ"ל LIME אזור דרום אירופה: "יש לנו הזדמנות למנף את הפלטפורמה שלנו גם לצורך קידום מטרות לטובת קהילת הרוכבות שלנו"

חברת LIME, חברת הקורקינטים השיתופיים המובילה בעולם, יוצאת במיזם מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת 'אחת מתשע', LIME תעודד את קהילת הרוכבות להיבדק באמצעות הפניית הרוכבות למידע אודות שגרת בדיקות מומלצות לאבחון מוקדם ומיקומי המרכזים הרפואיים.

בנוסף, ימותגו אלפי הקורקינטים והקסדות של LIME בגוש דן בסרטים ורודים והחברה תציע לקהילת הרוכבות והרוכבים שלה לתרום לעמותה דרך האפליקציה.

סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות 5,500 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25% מהן מתחת לגיל 50. כ-1,000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92%.

יניב גודר, מנכ"ל LIME אזור דרום אירופה, ציין: " LIMEהנה חלק מחיי היום-יום של מאות אלפי משתמשות ומשתמשים. לשמחתנו, יש לנו הזדמנות למנף את הפלטפורמה שלנו גם לצורך קידום מטרות לטובת קהילת הרוכבות שלנו."

צילום: גל ליבר

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע": "סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותת נשים צעירות. אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, כשרובן המכריע של החולות לא משתייך לקבוצת סיכון כלשהי.

כרבע מהנשים החולות הן מתחת לגיל 50. זו הסיבה שאנחנו קוראות לכלל הנשים להיבדק אצל כירורג שד כבר מגיל 30, ובמקביל זו השנה השלישית ברציפות שבה אנו מגישות בקשה לסל הבריאות להוריד את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40. זה מציל חיים".

עמותת "אחת מתשע", שפועלת לגילוי מוקדם ומציל חיים והמסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד והחל מגיל 40 לבקש מהכירורג הפניה לבדיקת ממוגרפיה.

צילום: גל ליבר

wizz air מרחיבה את הפעילות באוקראינה – עליה של 120% בהיקף הפעילות במדינה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן