כלמוביל מציגה: בשורת המיצובישי בדור הרביעי לשושלת המותג עם טכנולוגיות חדשניות

מיצובישי אאוטלנדר חדש
מיצובישי אאוטלנדר חדש: כלמוביל שמחה להציג את בשורת מיצובישי בדור הרביעי לשושלת המותג עם טכנולוגיות חדשניות ויכולות פנאי ושטח.

ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי: "אנו גאים להציג את היהלום החדש של מיצובישי המשלב דיאלוג מושלם בין הנהג לרכב, חוויית נהיגה, יכולות שטח, מנוע חדש וחזק, טכנולוגיות פורצות דרך ומפרט בטיחות ונוחות מפואר החוצה קטגוריות".

כלמוביל משיקה בישראל את הדור הרביעי בשושלת האאוטלנדר, אשר שיווקו החל בשנת 2001 כ- SUV הראשון של מיצובישי ובמשך שלושה דורות זכה להצלחה רבה.

מיצובישי אאוטלנדר חדש
צילום: באדיבות היצרן

עם מכירות של למעלה מ-2.6 מיליון יחידות בעולם וכ-53 אלף בישראל, האאוטלנדר החדש שטרם השקתו, כבר הוזמן על ידי למעלה מ-1200 לקוחות פרטיים, נבנה על בסיס פלטפורמה חדשה לחלוטין ומציג קו עיצובי חדש וחזית דינאמית עם פרופורציות מרכב ספורטיביות.

לרכב מנוע 2.5 ליטר מתקדם, מערכת הנעה כפולה חדשה נשלטת אלקטרונית S-AWC Super-All Wheel Control ובורר מצבי נהיגה לנהיגה בטוחה בכביש ובשטח.

תא הנוסעים, המיועד לשבעה נוסעים בשלוש שורות מושבים, מרווח, נוח וברמות גימור השייכות לקטגוריית היוקרה של ענף הרכב. האאוטלנדר החדש , מרווח וגדול מהדור המוחלף, חזק, טכנולוגי, מאובזר ובטיחותי, כולל מערכות בטיחות חדשות כגון בלימה אוטונומית לפנים ולאחור ו- 11 כריות אוויר כסטנדרט.

מרווח גדול ומעוצב: אורך המרכב הכולל של האאוטלנדר החדש גדל ב-15 מ"מ עם תוספת של 36 מ"מ לבסיס הגלגלים, 52 מ"מ לרוחב הכולל של המכונית ו-35 מ"מ לגובה. שינויים אלו אפשרו למהנדסי מיצובישי לבצע תכנון חכם לחלל הפנים וליצור תנוחת ישיבה מרווחת.

מיצובישי אאוטלנדר חדש
גם בצבע שחור. צילום: באדיבות היצרן

התכנון החכם אפשר להוסיף 20 מ"מ למרווח הראש של היושבים בשורת המושבים האמצעית, 40 מ"מ תוספת לרווח בין היושבים בשורה האמצעית ו- 30 מ"מ בשורה השלישית. האאוטלנדר החדש מייצג גישה נועזת עם עיצוב חיצוני בולט, ייחודי מסותת ואגרסיבי. פנים הרכב מודרני, מעוטר בחומרי דיפון רכים וגימור יוקרתי באיכות גבוהה.

חזק ובטיחותי: לאאוטלנדר החדש מנוע 2.5 ליטר, המשודך לתיבה הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) בעלת שמונה יחסי העברה קבועים, 181 כ"ס (בהשוואה ל- 150 כ"ס בדור הקודם) ונתון מומנט גבוה הזמין בסל"ד נמוך ובינוני (25 קג"מ ב- 3600 סל"ד). יחד עם פעולה חלקה בסל"ד גבוה מאפשרים לנהג ליהנות מתנועה נינוחה בנסיעה עירונית לצד נהיגה ספורטיבית מהנה.

מיצובישי אאוטלנדר החדש מצויד ב- 11 כריות אוויר כסטנדרט (הגבוה בקטגוריה) כולל כרית אוויר מרכזית בין המושבים הקדמיים במקרה של פגיעה צידית וכריות אוויר צידיות לשורת המושבים האמצעית. כמו כן סטנדרט בכל רמות האבזור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, התרעה על רכב בשטח מת ועל תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית לאחור, התרעת עייפות נהג והתרעה על מחסור אוויר בצמיגים לכל גלגל בנפרד.

מאובזר ושקט: כבר מדגם ה- EXECUTIVE אבזור מפואר הכולל בורר 5 מצבי נהיגה, מצלמה וחיישני נסיעה לאחור, מעבר לאורות גבוהים באופן אוטומטי, חישוקי סגסוגת 18 אינץ', בלם יד חשמלי, כפתור התנעה, פנסי תאורה ראשית LED ומראות צד כוללות איתות מתקפלות ומחוממות.

האאוטלנדר החדש נהנה מנסיעה שקטה יותר בהמשך לשיפור בידוד הרעשים באמצעות חלונות מזכוכית כפולה ומבודדת רעשים, הפחתת רעשי מנוע, הפחתת רעידות הרכב ויציקות גומי לכיסוי פתחים בדלתות להפחתת רעשי דרך.

מיצובישי אאוטלנדר חדש
גם באדום. צילום: באדיבות היצרן

שיקום ענף התיירות: לפי מחקר צרכנות של מאסטרקארד: 1 מכל 5 מדינות מתקרבות לכמות טיסות הפנים מלפני הקורונה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן