קבוצת אורקה רכשה את מותג הגלידה DOLCE (דולצ'ה) בסכום של 1.3 מיליון שקלים

קבוצת אורקה רכשה את מותג הגלידה DOLCE (דולצ'ה) בסכום של 1.3 מיליון שקלים

לדברי אלון כהן וניר לוז הבעלים של קבוצת אורקה, מנהלת רשתות הסטריד פוד: שניצליין, ROOSTER וחומוס הזקן: "הרכישה התבצעה כחלק מאסטרטגיית הקבוצה לבנות 4 מותגי סטריט פוד שונים ורכישת המותג דולצ'ה מאפשרת לנו כניסה לתחום הלייף סטייל"

קבוצת אורקה, מנהלת רשתות המזון המהיר שניצליין, ROOSTER וחומוס הזקן, רכשה את מותג הגלידה DOLCE בסכום של 1.3 מיליון שקלים ממקים הרשת, מתן גל. עם השלמת הרכישה תחזיק 'אורקה' בתמהיל הנכון של רשתות סטריט פוד בישראל.

דולצ'ה, צילום: אורנית לוקאץ

לדברי בעלי הקבוצה: "דולצ'ה מביאה איתה פוטנציאל עצום בתחום הגלידות בישראל ואנו נביא את כל הניסיון והידע שלנו כדי לפתח ולבסס את מעמדה כרשת מובילה בקטגוריית גלידות הפרימיום בישראל.

קבוצת אורקה מביאה ידע רחב מאוד בתחום הקולינריה אותה היא מעבירה לזכייניה תוך ליווי צמוד עד להצלחתם.

בקבוצה מוסיפים כי משבר הקורונה פתח בפני רבים ממפוטרי היי טק, שכירים וגם עצמאיים את הרצון לרכוש זיכיון להפעלת רשת סטריפ פוד, ובאורקה הם יכולים לקבל את הייעוץ הנכון לגבי הרשת והתחום שמתאימים להם יותר, מבין 4 התחומים הקיימים.

"בהשקעה של בין 200 – 500 אלף שקלים הזכיין יהפוך להיות בעלים של סניף ברשת סטריט פוד משגשגת, עם ליווי צמוד שלנו כדי לוודא את הצלחתו".

דולצ'ה מתמחה בהכנת גלידת שף פרימיום איטלקית, בייצור מקומי על בסיס יומי מחומרי גלם איכותיים. הרשת מונה היום 4 סניפים הממוקמים בקדימה, פרדס חנה, תל אביב וירושלים.

דולצ'ה , צילום: אורנית לוקאץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן