• ביגוד והלבשה
  • תיירות
  • כלכלה ועסקים
  • לייף סטייל
  • אוירה לבית
  • טכנולוגיה וגאדג'ט
  • מזון ומשקאות
  • אירועים
תפריט
  • ביגוד והלבשה
  • תיירות
  • כלכלה ועסקים
  • לייף סטייל
  • אוירה לבית
  • טכנולוגיה וגאדג'ט
  • מזון ומשקאות
  • אירועים
  • ביגוד והלבשה
  • תיירות
  • כלכלה ועסקים
  • לייף סטייל
  • אוירה לבית
  • טכנולוגיה וגאדג'ט
  • מזון ומשקאות
  • אירועים
תפריט
  • ביגוד והלבשה
  • תיירות
  • כלכלה ועסקים
  • לייף סטייל
  • אוירה לבית
  • טכנולוגיה וגאדג'ט
  • מזון ומשקאות
  • אירועים
לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק: חושפת לראשונה בעולם את "חסכן המים של לוריאל"
ראשי » נשים וילדים » איפור ויופי » לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק: חושפת לראשונה בעולם את "חסכן המים של לוריאל"

לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק: חושפת לראשונה בעולם את "חסכן המים של לוריאל"

יוסי מיכאלשוילי פברואר 3, 2021 9:35 pm סגור לתגובות על לוריאל מעמיקה את השקעתה בביוטי-טק: חושפת לראשונה בעולם את "חסכן המים של לוריאל"



ביוטי זה כבר מזמן לא רק המוצר עצמו. זו החוויה כולה, של הרכישה וההתאמה הפרסונלית, שמתאפשרת כשלצד המוצר, נלווה גם שירות או ערך מוסף. מתוך תפיסה זו, קבוצת הביוטי המובילה בעולם לוריאל, מרחיבה משמעותית את השקעתה ומומחיותה בביוטי-טק, טכנולוגיות לתעשיית היופי.

בימים אלו, חושפת לוריאל לראשונה בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה ביותר בעולם – 2021 CES שמתקיימת השנה וירטואלית, את החדשנות האחרונה שלה בתחום הביוטי-טק: 'חסכן המים של לוריאל', L’Oréal Water Saver, מערכת חדשה לחפיפת השיער וטיפוחו המיועדת למספרות ומפחיתה עד 80% בצריכת המים ובעלויות.

המנגנון של "חסכן המים" משנה את חווית חפיפת השיער המסורתית על ידי שילוב בין טכנולוגיה רבת עוצמה ואופטימיזציה של המים, לבין מוצרי טיפוח השיער של מותגי לוריאל פרופסיונל וקרסטס שעוצבו ספציפית למטרה זו ומוזרמים ישירות לזרם המים.

המוצר L’Oréal Water Saver נוצר באמצעות שותפות בין החממה הטכנולוגית של לוריאל לבין החברה השוויצרית לחדשנות סביבתית גיוזה Gjosa. התוצאה היא מוצר ראשון מסוגו, שעושה שימוש בטכנולוגיה שמיועדת במקור למנועי טילים ומיישמת אותה על מים המיועדים לחפיפה.



כל העדכונים שיעשו לכם כיף! בלחיצה כאן ישירות לנייד

איך זה פועל? טיפות המים מתנגשות על פי כיוון מוגדר ותפרוסת אחידה – פעולה המקטינה את גודלן ומאיצה את מהירותן, ובכך מבטיחה את השימוש בכל טיפת מים בתהליך חפיפת השיער ושטיפתו, ומקלה על שטיפת השמפו, הקונדישנר ומוצרים טיפוליים אחרים.

חווית טיפוח השיער עם L'Oréal Water Saver זמינה כעת במספרות נבחרות של לוריאל בניו יורק ובפריז; ההשקה העולמית תתפרס על פני 2021 ו-2022.

בשנים הקרובות, L'Oréal Water Saver צפוי להיכנס לאלפי מספרות נבחרות בכל העולם, כולל בישראל, כשבשלב זה יהיה בעל פוטנציאל לחיסכון מרשים במים – עד 4 מיליארד ליטרים של מים בכל שנה, התורם הן להפחתת הוצאות המים בקרב מעצבי השיער והן ליעדים הסביבתיים שלוריאל הציבה לעצמה, להפחית ב-25% את תצרוכת המים הקשורה לשימוש במוצרים שלנו, עד 2030. מכשיר דומה המיועד לשימוש ביתי במקלחת בבית יושק גם הוא בשלב שני.

רוצים לקבל עדכונים על כל מה שקשור לחיים הטובים? תנו לייק בפייסבוק בלחיצה כאן

בישראל, במסגרת העמקת ההשקעה בתחום הביוטי-טק, משיקה לוריאל לראשונה שירותים דיגיטליים חדשניים במגוון רחב של מותגים, המייצרים חווית ביוטי חדשנית לצרכניות בכל העולם, כולל בישראל. בין שירותי הביוטי הדיגיטליים החדשים המוצעים, גם כמענה לרוח התקופה:

  • השירות Hair / Make Up Virtual Try On היא אפליקציה המאפשרת לצרכנית "למדוד" את המייק-אפ שלה או צבע השיער שלה, באמצעות אפליקציה או העלאת תמונה, ולראות כיצד תראה ברמת דיוק מושלמת, זמין למותגי לוריאל פרי ולנקום.
  • שירות נוסף הוא Skin Analysis, Spot Scan – אפליקציות המאפשרת למשתמשים לאבחן את פגמי העור שלהם ולקבל המלצות לשגרת טיפוח מותאמת אישית, זמין למותגי לנקום, וישי ולה רוש-פוזה.

השירות Style My Hair Pro הוא שירות חדש מבוסס אפליקציה למעצבי שיער, המאפשר להם להראות ללקוחות המספרה כיצד ייראה גוון על שיערם בצורה מדויקת עוד לפני הצביעה עצמה; זמין למותג לוריאל פרופסיונל.

לראשונה בעולם, כלים אלו, ועוד רבים אחרים שהושקו על ידי לוריאל, מאפשרים חווית שימוש ייחודית לצרכניות תוך שהם מעניקים פתרונות המותאמים אישית למאפייני העור או השיער שלהן. שירותים אלו נותנים ערך מוסף ייחודי במיוחד בתקופת המשבר הבריאותי שפקד אותנו, המונע את השימוש בטסטרים והמצריך שמירת מרחק.

כל העדכונים שיעשו לכם כיף! בלחיצה כאן ישירות לנייד

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל מסר: "יופי זה מושג אוניברסלי שמתפתח ללא הפסקה ובעידן של היפר-פרסונליזציה, לוריאל ממשיכה להציע דרכים חדשות להביא ערך לצרכנייה. המסע שלנו לעבר היותנו חברת הביוטי-טק המובילה בעולם, לצד הטמעת טכנולוגיות ושירותים דיגיטליים במודל העסקי שלנו, הפכה למרכיב מכריע באופן בו אנו מציעים מוצרים, שירותים וחוויות טובים יותר לכל הצרכנים שלנו.

חדשנות היא חלק בלתי נפרד מה-DNA של לוריאל. אנו נמשיך, גם בישראל, להציע לצרכניות שלנו את חוויות הביוטי המבוססות על איכות, בטיחות, אחריות סביבתית והמונעות ע"י הטכנולוגיות החדשניות ביותר".

לוריאל
צילום: יח"צ לוריאל
בדרך להצגה או לחופשה עוצרים לבדיקה מהירה: סופיה ישראל הקימה מחלקת אירועים שמתמחה בתהליכי בידוק מיידי לצרכני תרבות הפנאי

© התוכן באתר מוגן בזכויות יוצרים. חל איסור להעתיק / לשכתב/ לצלם את התוכן, לרבות טקסט, פרסומים, ותמונות ללא אישור מפורש בכתב מבעלי האתר. 

בקרו אותנו באתרי קבוצת 'ופרצת תקשורת':

ירושלים – ירושלמים – כל מה שקורה בבירה: Yerushalmim.co.il

אשקלונים? גרים באשקלון? – אשקלנייעס – כל מה שקורה באשקלון: Ashkelnayes.co.il

אוהבים את החיים הטובים? כיף אתר צרכנות, לייף סטייל והתיירות של ישראל!

מעניין אתכם מה קורה באשדוד? אשדודים : Ashdodim.co.il

כיף לוריאל

אודות המחבר

יוסי מיכאלשוילי להציג את כל הפוסטים של יוסי מיכאלשוילי


« פוסט קודם
פוסט הבא »
עקבו אחרינו

כתבות אחרונות באתר
  • השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ביקר את האריה שיף שירה בגנב שפרץ לביתו
  • ד"ר להבית אקרמן נבחרה כשגרירה בנילאומית של ענקית האסתטיקה העולמית גלדרמה
  • חברת סודקסו זכתה במכרז לניהול מערך ההסעדה של קריית הכבאות בראשון לציון
  • מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק את הסופר-סרום החדש Vital Skin-Strengthening Super Serum
  • רשת H&O יוצאת במבצע ליום האישה: עד 70% הנחה על הלבשת פנאי לבית לנשים; בשמים מובילים עד 60% הנחה 
  • עם בוא האביב: עיריית ירושלים מזמינה אתכם לפסטיבל ירושלמי
  • כפר הנופש שהוקם לפני 20 שנה כמסעדה וכיום צמח לכפר נופש גדול
  • בשורה לנופשים: לאחר שהיה סגור במשך חמישה חודשים, בשבוע הבא ייפתח מלון אדמונד בראש פינה
  • חברת אלוני משיקה את הטרנד החם בעולם העיצוב לאביב 2021: אריחים בסגנון וינטאג
  • הקשר בין בריאות הפה לסרטן: באדיבות ד"ר טמיר ברונר, רופא שיניים ומנהל מחלקת בקרה בכללית סמייל
כל הזכויות שמורות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס