שלי גפני משיקה לראשונה פופ-אפ למותג הטיפוח PELLE


שלי גפני פותחת לראשונה חנות פופ-אפ למותג הטיפוח PELLE בקניון עופר רמת אביב

קניון עופר רמת אביב, צילום: אייל קרן
קניון עופר רמת אביב, צילום: אייל קרן

אשת העסקים והיזמית שלי גפני משיקה חוויית קנייה ייחודית ומרגשת עם פתיחת חנות פופ-אפ ראשונה למותג הטיפוח שבבעלותה, PELLE, בקניון עופר רמת אביב. החנות הזמנית נפתחת בפני הקהל הרחב ומציעה לא רק קנייה של מוצרי טיפוח איכותיים, אלא גם חוויה אינטראקטיבית ומפגש אישי עם המייסדת עצמה.

הפופ-אפ יפעל מה-3 בספטמבר ועד ה-21 בספטמבר 2025, בקומת הכניסה של הקניון, ומזמין את המבקרים להתנסות במגוון רחב של מוצרי המותג, לקבל ייעוץ אישי, ולהכיר מקרוב את הליין החדש של PELLE. מדובר בצעד משמעותי עבור המותג, שהחל את דרכו באונליין בלבד, והפופ-אפ מהווה הזדמנות נדירה לציבור הישראלי להתחבר לעולם המותג בצורה חיה ומוחשית.

מפגש אישי עם שלי גפני

שלי גפני, מייסדת ובעלת המותג, תגיע לפופ-אפ באופן אישי על מנת להעניק ללקוחות ייעוץ מקצועי והדרכה אישית. במסגרת הביקור, המבקרים יוכלו ללמוד על פילוסופיית הטיפוח של PELLE, הרכיבים הפעילים במוצרים ואופן השימוש בהם. גפני:  "אנו מתרגשים מאוד לפתוח את הפופ-אפ הראשון של המותג בקניון עופר רמת אביב – מקום שאני מאוד מחוברת אליו ומרגיש לי בית. יצרתי את PELLE מתוך רצון עמוק להעניק לנשים לא רק מוצרי טיפוח, אלא חוויה שלמה – שמחברת בין גוף, נפש ותודעה. רציתי ליצור מוצרים נגישים, איכותיים וטבעיים, שיזכירו לכל אישה את העוצמה שטמונה בה. ועכשיו, הפלא הזה יוצא לראשונה מהאונליין ומגיע לקהל הרחב בקניון."

המפגש האישי עם יזמית מובילה כמו שלי גפני מעניק למבקרים תחושת קרבה, הזדמנות לקבל מענה על שאלות מקצועיות וללמוד על מוצרי טיפוח חדשניים, מה שמעצים את החוויה מעבר לפשוט רכישת מוצר.

PELLE – מותג ישראלי מבוסס מדע

PELLE חוגג בימים אלו שלוש שנות פעילות ומציע מוצרי טיפוח המבוססים על מחקר מדעי, פורמולות איכותיות ורכיבים פעילים. המותג מתמקד במרקמים מפנקים, תוצאות מוכחות וקשר אישי עם קהילת הלקוחות. מוצרי המותג מיועדים לנשים ולגברים המעוניינים לחוות טיפוח מקצועי, איכותי ובטוח בביתם, עם דגש על חומרים טבעיים ואיכות בלתי מתפשרת.

הליין החדש של PELLE כולל מוצרים ייחודיים שמתאימים לכל סוגי העור, מציע פתרונות לחידוש העור, הזנה ולחות עמוקה, ומאפשר חוויית טיפוח שמחברת בין גוף לנפש. המבקרים בפופ-אפ יוכלו להתנסות במוצרים, לגעת במרקמים השונים ולבחור את מה שמתאים להם ביותר.

חוויית קנייה ייחודית וחדשנית

לדברי דוד בן משה, מנכ"ל קניון עופר רמת אביב:

"אנו שמחים וגאים להיות הקניון הראשון בישראל שמארח את הפופ-אפ של מותג הטיפוח PELLE. הקניון שם לעצמו מטרה להביא לצרכניות חוויות חדשות וייחודיות, שלא קיימות במרכזי קניות אחרים, והפתיחה של מותג טיפוח ישראלי איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו. אנו בטוחים שמבקרי הקניון ייהנו מהמוצרים ומחוויית הקנייה שהמותג יציע לראשונה."

הפופ-אפ משלב מכירה, התנסות עם מומחיות טיפוח, פגישות עם שלי גפני והזדמנות להתחבר לעולם של PELLE, שמאמין כי טיפוח הוא לא רק פעולה יומיומית, אלא תפיסת חיים של איזון, חיבור פנימי והשראה נשית.

יתרונות הפופ-אפ והחוויה הייחודית

פתיחת הפופ-אפ מהווה הזדמנות נדירה למבקרים לקבל חוויית קנייה ממוקדת ואינטימית, שלא קיימת בקניונים אחרים. המבקרים יכולים לבחור את המוצר המתאים להם, להתנסות בו במקום, ללמוד על היתרונות שלו ולקבל ייעוץ מקצועי מהיוצרת עצמה. החוויה המיוחדת הזו מחזקת את הקשר בין הצרכנים למותג ומאפשרת חיבור אמיתי ואישי עם קהל הלקוחות.

מיקום ושעות פעילות

הפופ-אפ פתוח לקהל הרחב מה-3 בספטמבר ועד ה-21 בספטמבר 2025, בקומת הכניסה של קניון עופר רמת אביב. המבקרים מוזמנים ליהנות מהזדמנות לגעת, להריח, לנסות ולרכוש את מוצרי הטיפוח של PELLE, תוך קבלת הדרכה וייעוץ אישי.

עם פתיחת החנות הזמנית, שלי גפני מביאה את המותג מהאונליין לעולם הפיזי ומציעה חוויה ייחודית, שילוב של קנייה, טיפוח אישי ופגישה עם יזמית מובילה – חוויה שמחברת בין גוף לנפש ומעצימה את החיבור של כל אחת מהלקוחות למותג ולערכיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות