טיקטוק במגרש הביתי: המנהלת חותמת על הסכם שיחבר את הדור הצעיר

שיתוף פעולה ייחודי: טיקטוק תהפוך לפלטפורמת התוכן המרכזית של מנהלת הליגות ותחשוף את האוהדים לרגעי השיא, השחקנים והמאחורי הקלעים של הכדורגל הישראלי

העידן הדיגיטלי משנה את כללי המשחק גם בכדורגל. אוהדים שכבר מזמן לא מסתפקים ביציע או בשידור חי, מחפשים חיבור ישיר, מיידי ואותנטי עם הקבוצות והשחקנים שהם אוהבים. הרשתות החברתיות הפכו למגרש המשני של הענף, שבו נרקמים סיפורים, מתועדים רגעי השיא ונחשפים מאחורי הקלעים. בתוך המהפכה הזו, טיקטוק ביססה את עצמה כזירה המרכזית של דור צעיר וחדש, והמעבר של מנהלת הליגות לשיתוף פעולה איתה מסמן קפיצת מדרגה מהחולצה והדשא, אל הפיד והמסך.

מנהלת הליגות לכדורגל חתמה על הסכם חסות חדש עם פלטפורמת התוכן הבינלאומית טיקטוק. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שמתמקד בנכס הדיגיטלי של עמוד הטיקטוק של מנהלת הליגות. במסגרת ההסכם טיקטוק תהפוך לפלטפורמת התוכן המשמעותית ביותר לאוהדי הכדורגל בישראל, שיזכו לראות בה את הרגעים הגדולים של הקבוצות שלהם ותוכן בלעדי מיוחד על הכדורגל הישראלי. חשבון הטיקטוק של המנהלת ירכז תכנים מכל הקבוצות ויאפשר הצצה למאחורי הקלעים של הליגה, לרגעים המרגשים וכמובן לשחקנים המובילים ולאירועי השיא של השנה.

תחום הספורט בטיקטוק הוא אחד מתחומי התוכן המובילים בישראל. להשטאג הרשמי #כדורגלטוק יש יותר מ-1.8 מיליארד צפיות ויותר מ-36,000 פוסטים. להאשטאג הרשמי #ספורטוק יש מעל 177 מיליון צפיות גם כן. נוסף על כך, קבוצות הכדורגל הישראליות בעצמן מציגות קהל אוהדים ענק שעוקב אחריהן בטיקטוק. מכבי חיפה בראש עם 220,000 עוקבים, אחריה בית"ר ירושלים עם 92,000 עוקבים, מכבי ת"א עם 87,000 עוקבים, הפועל באר שבע עם 37,000 עוקבים, הפועל ירושלים עם 29,000 עוקבים והפועל ת"א עם 27,000 עוקבים.

ההסכם מהווה מהלך חדשני ופורץ דרך, וממחיש את הערך והכוח של פעילות הסושיאל של מנהלת הליגות בפרט והכדורגל הישראלי בכלל. עמוד הטיקטוק של המנהלת, שיציג תוכן עשיר ומגוון מעולם הכדורגל המקומי, מצטרף לאקו-סיסטם דיגיטלי שמרכז למעלה מ-400 אלף משתמשים העוקבים אחרי המנהלת בכל הפלטפורמות.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר: "שיתוף הפעולה עם טיקטוק ממחיש את האמון הרב שיש למותג בינלאומי בפלטפורמות הדיגיטליות של המנהלת – ומדגיש את השינוי בתפיסת הערך של נכסי תוכן בעידן החדש. אנו גאים להוביל את הכדורגל הישראלי למרחבים דיגיטליים חדשים ומודים לטיקטוק על האמון והשותפות. אני בטוח ששיתוף פעולה כזה יחשוף אותנו לקהלים נוספים וחדשים ויביא את התכנים המצויינים של הכדורגל הישראלי לדור הצעיר שמהווה את עתיד הכדורגל בישראל".

אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן של טיקטוק בישראל הוסיף: "תחום הספורט בטיקטוק נמצא בנסיקה מטאורית בשנים האחרונות. שחקנים, מאמנים ובעיקר האוהדים מוצאים בטיקטוק את המקום לדבר על האהבה הגדולה שלהם לספורט ולצרוך תכנים של פרשנות וכאלו המציגים את מאחורי הקלעים, שלא קיימים באף פלטפורמה אחרת. אנחנו שמחים לצאת לשותפות חדשה עם מנהלת הליגות לכדורגל ובטוחים שיחד איתם נוכל למלא את הפלטפורמה בתוכן ייחודי, מעניין ומלא בזוויות חדשות על ענף הכדורגל הישראלי".

מורה לאנגלית נעצר בחשד לקשר מיני עם תלמידה בת 12: "זה היה רומן"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות