עזריאלי משיקה מחזור שלישי לאקדמיית הפופ־אפים הישראלית

צילום: דוד ששון

המהלך שמחבר בין אונליין לאופליין ומטפח יזמות מקומית הופך למסלול פרימיום לעסקים ישראליים צעירים • השמות הבולטים במחזור 2025 והחזון שמאחורי ההשקעה של מיליון שקלים

אחרי הצלחה ניכרת בשני מחזורים קודמים שהובילו להשקת מעל 40 חנויות פופ אפ ב־15 קניונים ברחבי הארץ, קבוצת עזריאלי יוצאת לדרך עם המחזור השלישי של Azrieli Pop Up Academy – האקדמיה הקמעונאית הראשונה מסוגה בישראל.

הפרויקט, שנבנה כהכשרה ייעודית לבעלי מותגי אונליין ויזמים בתחילת דרכם, נועד לגשר בין המסך לעולם הפיזי של מרכזי הקניות. המשתתפים, שמגיעים מתחומי אופנה, ביוטי, קוסמות ומזון, צפויים לעבור תהליך מואץ הכולל כ־13 שיעורים מקצועיים ממומחי תעשייה בכירים – תוך חשיפה מלאה לשטח.

לומדים מהטובים ביותר

בין המרצים השנה:

בכירים בקבוצת עזריאלי, אמיר בבלר מומחה לאסטרטגיה שיווקית, נתלי יצחקוב טרנדולוגית וחוקרת תרבות, אורי רייז מייסד ובעלים שותף קבוצת סטורי ובכירים נוספים.

השיעורים יתקיימו במתחם POINT של קבוצת עזריאלי, ואילו הפופ אפים עצמם יושקו בסיום הקורס בכמה מקניוני הקבוצה – למשך שבועיים, בפריסה ארצית.

השקעה ביזמות כחול־לבן

מאחורי המהלך עומדת תפיסה אסטרטגית ברורה: טיפוח כלכלה מקומית וחיזוק עסקים ישראליים. לדברי יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי:

"האקדמיה היא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו – להפוך את קניוני עזריאלי לקרקע פורייה שבה רעיונות מצוינים ויזמים מוכשרים יכולים לצמוח עוד. אנחנו משקיעים ביזמות מקומית ובמותגים שמביאים עמם חזון, קהל וקול ייחודי, ומספקים להם פלטפורמה אמיתית להתרחבות – לא רק פיזית, אלא גם מקצועית ועסקית. לצד זה, אנחנו דואגים להעניק לקהל המבקרים חוויית קניון שמתחדשת כל הזמן – עם תוכן עדכני, מותגים מעוררי השראה וסיפורים שבאמת שווה להכיר. זה המפגש שבין קמעונאות לעשייה חברתית, בין בידול עסקי לערכים".

זוכים להכרה – וזוכים בקהל

המחזור הראשון זכה בפרס "השימוש הטוב ביותר במשפיענים" בתחרות הקריאייטיב גרנות, ונבחר ע"י צוות שופטים בכיר מבין מאות מהלכים שיווקיים. בשנה הנוכחית, האקדמיה שוב תתארח בעזריאלי שרונה – הקמעונאות החדש של קבוצת עזריאלי, עם חנויות הייחודיות והמעניינות ביותר בארץ כמו Nike, Terminal X Space, CONVERSE, All Saints, שופרא, סוהו, לאוקסיטן חנות וספא ועוד.

משתתפי מחזור 2025: רשימת הכוכבים החדשים

ליבר בלילתי – מותג לייף-סטייל יוקרתי לכלות

רינה מצליח- תיקים סרוגים

איתי בצלאלי- בגדים

בת שי אנטלר – בגדי ים

הפשוטע – משחק קופסה

שחר ליבנה – מוצרי קוסמות

גל אוחיון ושירה חיות – אופנת נשים

לירון גושן – גלביות ומטפחות

חני וינברגר – איפור

אלינור קופלר – בגדי תינוקות

תומר אומנסקי – כלי מטבח ואוכל

אבי אבישג – בשמים ורוקחות

בזמן שקבוצת עזריאלי ממשיכה להשקיע ביזמות ישראלית ובמתחמי קמעונאות חדשניים, גם בבירה מקודמות יוזמות שמשלבות בין חזון חברתי לפיתוח עירוני – והפעם, בפרויקט שאפתני במיוחד שמוקדש כולו לחיילי צה"ל.

צילום: דוד ששון
נבחרת חדשה של מותגים ישראליים צילום: דוד ששון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות