המותג הבריטי Arlington 16 , שכבש את מסלולי האופנה העולמיים ונכנס לליבן של כוכבות הוליוודיות, מושק לראשונה בישראל עם קולקציה פרובוקטיבית, יוקרתית ומדויקת
מותג היוקרה הבריטי Arlington 16 נוחת לראשונה בישראל, ומשיק קולקציה רחבה ב־Factory54 שמתאימה לעונת האירועים – בדיוק כשהקיץ מתפרץ במלוא העוצמה. המותג, שנחשב לאחד השמות המדוברים כיום בתעשיית האופנה הבינלאומית, מצטרף לרשימת המותגים החזקים של הרשת המקומית ומביא איתו קו עיצובי ייחודי, חושני ונועז.
מאחורי Arlington 16 עומדים מרקו קפלדו ושותפתו המנוחה פדריקה קבנטי, אשר ביססו יחד סגנון פרובוקטיבי ובעל אמירה ברורה: העצמה דרך גזרות מדויקות, טקסטיל עשיר ושימוש מובהק באלמנטים בולטים כמו נוצות, פאייטים, נצנצים ורקמות.
"מהמעצבים שכדאי לעקוב אחריהם" – כך הגדיר מגזין VOGUE BUSINESS, שהכתיר את קפלדו כאחד מהכישרונות המבטיחים של עולם האופנה לשנת 2025.
המסלולים של לונדון, עכשיו גם בישראל
החשיפה הגדולה של המותג הגיעה במהלך שבוע האופנה בלונדון (SS25), שם הוצגה קולקציית אביב-קיץ חדשה שזכתה לשבחים בזכות האיזון בין סילואטים כהים לבדים שקופים, לצד פרשנות מודרנית לרעיון הארוטיקה היוקרתית. הקולקציה מבליטה את מבנה הגוף הנשי תוך משחק חכם בין נועזות לאלגנטיות – והיא מדברת לא רק ליופי, אלא גם לעוצמה.
הביגוד, שזמין כעת בישראל, נמכר גם בפלטפורמות האופנה היוקרתיות בעולם כגון Selfridges, Farfetch, Net-a-Porter, Saks Fifth Avenue, Harrods ועוד. לא מעט כוכבות הוליוודיות כבר אימצו אותו – כעת גם לקהל הישראלי יש גישה אליו.
טווח מחירים: 1,890 – 5,490 שקלים.
פקטורי54 ממשיכה להמר על הזירה הבינלאומית
המהלך הנוכחי משתלב בקו האסטרטגי של Factory54 להרחיב את קטגוריית האירועים ולחזק את הנוכחות של מותגים בינלאומיים מדוברים בישראל. הצטרפותו של Arlington 16 לבליל המותגים של הרשת מוכיחה שוב שפקטורי54 יודעת לזהות טרנדים, עוד לפני שהם מגיעים למיינסטרים.
גם בתחום המגורים והמרחבים העירוניים בישראל ניכרת מגמה ברורה של עיצוב חווייתי ומוקפד, בדגש על איכות, נראות ותפקוד. בירושלים, למשל, מקדמים בימים אלה תוכנית חדשה להקמת מתחם מתקדם עבור חיילים בלב קריית הלאום – מבנה שיכלול חדרי אכסניה מעוצבים, שטחי מסחר ומרחבים פתוחים, ויהפוך למוקד עירוני תוסס ומזמין.
