אחרי ההצלחה המרשימה עם בקבוקי האלכוהול – Schweppes משיקה שלושה טעמים מובילים גם בפחיות 330 מ"ל
שוופס ממשיכה לבעבע – הפעם בפחיות: יפאורה מודיעה על הרחבת סדרת הקוקטיילים של Schweppes גם לפחיות 330 מ"ל, במהלך אסטרטגי שמצטרף לגל הצמיחה העולמי של שוק האלכוהול המוכן לשתייה. המחיר ברשתות: 13 שקלים לפחית.
אחרי שהכניסה את מותג Schweppes לראשונה לתחום האלכוהול בישראל לפני כשנה, עם סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה עם 5% אלכוהול, מודיעה כעת יפאורה על הרחבת הסדרה גם לפורמט פחיות. שלושת הטעמים הראשונים שיושקו בפחיות הם מוחיטו, לימונערק ורום אבטיח – כולם מהפופולריים ביותר בסדרה.
יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה, מסביר: "הכניסה המוצלחת של Schweppes לתחום האלכוהול לפני למעלה משנה, עם סגמנט חדש, סדרת קוקטיילים בשילוב אלכוהול אמיתי ואיכותי ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים ומוכנים ישר לשתייה, היתה הדבר הנכון.
אנו שמחים על ההצלחה של הסדרה, ולאור הביקוש, מרחיבים את הקוקטיילים האהובים גם לפחיות."
נתוני השוק – ישראל ועולם
גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד בשנת 2024. והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.
בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי וסגמנט המשקאות האלכוהוליים המוכנים לשתייה הפך לסגמנט מוביל בצריכת האלכוהול בישראל.
בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון ₪ לערך. ומאז כניסתו של Schweppes לתחום הגיע לנתח שוק כספי של 12% מהקטגוריה 16.3% מהקטגוריה כמותי נכון ל־2025.
נעצר עם טלפונים בתחתונים וכרטיס אשראי גנוב: גל גניבות מחופי תל אביב
