להיות ישראלי בלי להתנצל: אל על בקמפיין חדש ו-15 אלף כרטיסי בונוס

אל על משיקה קמפיין חדש שמחבק את הזהות הישראלית – ומרחיבה את הטבות מועדון הנוסע המתמיד

בעיצומה של תקופה רגישה עבור ישראלים ברחבי העולם, חברת התעופה אל על משיקה קמפיין תדמיתי חדש תחת המסר: "אל על הכי בבית בעולם". הקמפיין, שיעלה היום – חמישי (27 במרץ), שם במרכזו את תחושת החופש, הביטחון והשייכות שחשים נוסעים ישראלים בטיסות אל על – המקום שבו הם יכולים להיות בדיוק מי שהם, בלי להתנצל.

רגעים אמיתיים מהחיים

הקמפיין מתאר רגעים מוכרים לישראלים השוהים בחו"ל – החל משיחות אקראיות עם נהגי מוניות ועד לרגע המרגש שבו עולים למטוס אל על ומרגישים שוב בבית. הוא מובל על ידי הפרזנטור חנן בן ארי, שממחיש את הסיטואציות היומיומיות בהן ישראלים נאלצים לטשטש את זהותם, ומנגד – את התחושה החזקה של שייכות כשהם שבים לטוס עם חברת הדגל.

הקמפיין משודר בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בשילוט חוצות, דיוורים ישירים ובאתר אל על.

15 אלף כרטיסי בונוס – היעדים נחשפים

לצד הקמפיין, אל על מרחיבה את ההטבות לחברי מועדון הנוסע המתמיד. החברה תציע כ-15,000 כרטיסי בונוס ליעדים נבחרים בחודשים מאי ויוני 2025, הניתנים לרכישה באמצעות נקודות בלבד, בתוספת מיסים.

בין היעדים:

לונדון – 53,000 נקודות

מדריד – 52,000 נקודות

רומא – 48,000 נקודות

פראג – 39,000 נקודות

סלוניקי – 27,000 נקודות

המבצע יחל היום – חמישי, 27 במרץ, בשעה 16:00, וימשך עד גמר המלאי, בכפוף לזמינות מחלקות רישום ולתנאים באתר אל על.

"זו לא רק טיסה – זו שליחות"

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "הקמפיין נולד מתוך מציאות שמוכרת היום לישראלים רבים – התחושה שלעיתים לא קל או טבעי להיות מי שאנחנו בחו"ל . דווקא בעידן כזה, אל על מזכירה שיש מקום שבו אפשר להיות פשוט מי שאנחנו. כמי שנושאת על זנב מטוסיה את דגל ישראל, אנחנו רואים חשיבות עמוקה בלחזק את תחושת השייכות והביטחון של הנוסעים שלנו, ולהזכיר להם שיש בית גם כשנמצאים בין שמיים לארץ. עבורנו זו לא רק טיסה – זו שליחות שמחברת את ישראל לעולם, ואת הישראלים לעצמם".

קוף נמצא קשור לפח אשפה בסילוואן: המשטרה פתחה בחקירה

קמפיין תדמיתי
צילום: דוברות אל על

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תפריט נגישות