וויז אייר מודיעה על ביטול טיסות לישראל עד ינואר 2025

מטוס וויזאייר, צילום: יח''צ וויזאייר

וויז אייר משהה את טיסותיה לישראל עד ינואר 2025

וויז אייר מודיעה על ביטול טיסות, צילום: יח''צ וויזאייר
וויז אייר מודיעה על ביטול טיסות, צילום: יח"צ וויזאייר

חברת התעופה וויז אייר הודיעה על עדכון נוסף בעקבות המלחמה בישראל, לפיו התקבלה החלטה על ביטול כל טיסות החברה לישראל עד ה-14 בינואר 2025, כולל. החברה מסרה כי היא פועלת מול הלקוחות שנפגעו מהמהלך בניסיון לספק פתרונות מותאמים.

השפעת המלחמה על ענף התעופה

מאז פרוץ המלחמה, חברות תעופה זרות רבות קיבלו החלטות דומות להשעיית קווי טיסה לישראל. החשש הגובר לביטחון הנוסעים והצוותים, לצד הירידה בביקוש לטיסות נכנסות ויוצאות מהמדינה, הובילו לירידה חדה בפעילות האווירית בישראל. גם חברות אחרות עשויות להאריך את תקופות ההשעיה שלהן.

הודעת וויז אייר על ביטול טיסות ללקוחות

בהודעתה, החברה הדגישה כי היא נמצאת בקשר עם כל הנוסעים שהושפעו מההחלטה, במטרה לספק פתרונות אפשריים, כגון שינוי מועדי הטיסות, החזר כספי או זיכוי עתידי. "אנו מחויבים להעניק שירות מיטבי גם בזמנים מאתגרים אלה," מסרה וויז אייר בהצהרה רשמית.

ענף התעופה מתמודד עם חוסר ודאות

ההחלטה של וויז אייר מצטרפת למגמה רחבה יותר בענף התעופה, המתמודד עם חוסר ודאות בנוגע למצב הביטחוני באזור. לצד זאת, נמלי התעופה בישראל פועלים במתכונת מצומצמת, ומספר חברות התעופה הבינלאומיות שהמשיכו לפעול במתכונת חלקית מדווחות על שיבושים והפחתת תדירויות.

השפעה על לקוחות ישראלים ותיירים

השעיית הטיסות משפיעה לא רק על ישראלים השוהים בחו"ל אלא גם על תיירים שתכננו להגיע לישראל במהלך החודשים הקרובים. לאור התארכות השעיית הטיסות עד תחילת 2025, צפויה פגיעה משמעותית בתיירות הנכנסת והיוצאת בתקופת חגי סוף השנה וראשית השנה האזרחית החדשה.

הודעתה של וויז אייר על השעיית הטיסות לישראל עד ינואר 2025 משקפת את המשבר שעובר ענף התעופה הישראלי בשל המתיחות הביטחונית. החלטות מסוג זה מציבות אתגר משמעותי בפני הנוסעים והחברות כאחד, ומביאה לעליית מחירים בעולם התעופה שמסיבה לא מובנת לא נאכפת על ידי משרד הכלכלה הישראלי ואלו שנאלצים לטוס לחו"ל מוציאים כספים רבים עבור שירות בסיסי, לעיתים פי 2 ויותר מהסכום אותו היו רגילים להוציא.

לא רק ללוחמים: שירות אזרחי עכשיו מעניק זכות לרישוי נשק מגיל 21 – פרסום ראשון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן