פתאל מקום ראשון במלונאות ונבחרת ל-100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן

רשת מלונות פתאל נבחרה לאחת מ-100 החברות הטובות לעבוד בהן בישראל לשנת 2024

רשת מלונות פתאל, הרשת המלונאית הגדולה בישראל, זכתה להיכלל ברשימת 100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן לשנת 2024, בדירוג שערכה חברת BDI. זהו הישג יוצא דופן לרשת, שהיא הרשת המלונאית היחידה שהגיעה למעמד זה, מתוך מאות חברות שנבחנו במסגרת הסקר.

הדירוג, המתפרסם אחת לשנה, מבוסס על מתודולוגיה ייחודית הבוחנת מגוון רחב של פרמטרים, הכוללים בין היתר היקף פעילות, רווחיות, שיעורי צמיחה, דירוג סיכון, תרומה לקהילה, וכן איכות הניהול וסביבת העבודה. כל אלה משקפים את המובילות העסקית של החברות המובילות במשק הישראלי.

רשת פתאל, אשר דורגה במקום הראשון בענף המלונאות, נבחרה מתוך מדרג נוסף של חברת BDI בשם "Bdi Code", בו נבחנו חברות מכל תחומי התעשייה, המסחר והשירותים. הישג זה מדגיש את מחויבות החברה להשקעה מתמשכת בהון האנושי שלה, המתבטאת ביצירת סביבת עבודה תומכת ומעודדת עבור עובדיה, המאפשרת להם למצות את מלוא הפוטנציאל האישי שלהם.

בנוסף לכך, רשת פתאל דורגה בעשירייה הפותחת של 100 החברות שנותנות שירות, ובמקום ה-45 מבין 500 החברות המובילות בישראל.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל ישראל, התייחסה להישג ואמרה: "רשת מלונות פתאל גאה להיכלל ברשימת 'החברות הטובות ביותר לעבוד בהן'. מדובר במחמאה גדולה שמחזקת את התפיסה הרווחת בחברה מיום הקמתה, לפיה, אנשינו הם עיקר עוצמתנו וזוהי חובותינו להמשיך ולהשקיע בטיפוח ההון האנושי שלנו. אנו גאים באנשינו שמובילים את החברה קדימה ומודים להם על המסירות, היצירתיות והמומחיות שהם מביאים עמם לעבודה מדי יום. הישג זה מציב את רשת מלונות פתאל בחזית החברות המובילות בישראל ומדגיש את מחויבותה המתמשכת ליצירת סביבת עבודה חיובית ובטוחה עבור עובדיה. אני גאה להיות חלק מצוות כה מיוחד ומודה על העשייה המרובה, יחד נמשיך לבנות חברה מצליחה ומאושרת."

נפגעתם כלכלית במלחמת חרבות ברזל? כך תערערו ותזכו לפיצוי מהמדינה

קרדיט: איה בן עזרי
קרדיט: איה בן עזרי
קרדיט צילום: כדיה לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן